• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Fostex PM-1 actieve monitor speakers

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

masterblaster

Nieuwkomer
Lid sinds
30 juli 2003
Berichten
5
Ivm beeindiging studio bied ik twee Fostex PM-1 actieve studio monitoren aan.

De PM-1 is uitgerust met een 6,5'' LF unit en een 1'' soft dome tweeter en voorzien van een bi-amp met een vermogen van 75 Watt voor het laag en 45 Watt voor het hoog

Fostex PM-1

Nieuwprijs van deze set isop dit moment 510 euro. Zien er uit als nieuw. Ongeveer 1 jaar jong en zien er uit als nieuw. Zeer leuke speakers voor de starter. Goede prijs/kwaliteits verhouding.

Doe een leuk bod.
 

Attachments

  • pm1.jpg
    pm1.jpg
    3 KB · Bekeken: 88
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Bericht door een moderator:
Lees onze f.a.q. Richtprijs vermelden dus:eureka:

Richtprijs is rond 250 euro. Ik kan alleen me post niet aanpassen omdat ik daar geen bevoegdheid voor heb. Misschien dat een moderator het kan aanpassen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top