• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop : ASM Hydrasynth Desktop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Peter118

Ingeburgerd
Lid sinds
29 juli 2018
Berichten
62
Ik bied hierbij mijn Hydrasynth Desktop te koop aan. De reden van verkoop is dat ik een Hydrasynth Keyboard heb aangeschaft en daardoor de HYdrasynth Desktop overbodig is geworden.

De Synthesizer is op 15 mei j.l. nieuw gekocht op Ebay door een kennis uit Engeland. Ik heb het van hem overgenomen. Op Ebay kan garantie alleen verlopen via de originele koper, maar hij is bereid dat op zich te nemen mocht dat eventueel nodig zijn.

De Hydrasynth is amper gebruikt en nog in nieuwstaat, de display bescherming zit er zelfs nog op. Wordt geleverd in de originele verpakking en alle accessoires, zoals een uitgebreide geprinte handleiding, een power adapter en twee steunen om de Hydrasynth eventueel in een Eurorack te plaatsen.

Uiteraard is de synthesizer bij mij thuis te zien en uit te proberen, rekening houdend met de voorgeschreven 1,5 meter afstand. Aangetekend en verzekerd verzenden is ook mogelijk.

Prijs €850,-
 
Nieuwprijs momenteel 885 bij recordcase.de
Just fyi!
 
Onze reactie is om te helpen, niet om dit soort chagrijnige berichtjes terug te krijgen. Graag gedaan he. Pfff.
 
En als we dan toch op de zure route zijn; ik ken niemand die een tweedehands synth koopt voor 50 Euro minder dan de nieuwprijs. Succes daarmee.
 
Screenshot_2020-06-27-00-12-13-317_com.android.chrome.jpg
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top