• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Make Noise 7U CV Bus case

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
Lid sinds
28 mei 2002
Berichten
2.371
Ik ben over op een andere case.

Half jaartje oud, in prima staat. Is niet mee getourd en hier in huis wordt niet gerookt.
Ik wilde deze case om de boel makkelijk tussen slaapkamer/studio, keukentafel of bank te kunnen verplaatsen. Of tuin, al heb ik dat in de praktijk nooit gedaan :dubbel:

Eerste eigenaar. Alles zit erbij; power brick, originele US stekker (maar ook de EU stekker natuurlijk), originele doos.

Foto's, zie link. De stickers kunnen er makkelijk af denk ik, maar als je ze tof vindt laat ik ze zitten. Ze zitten er niet op om krassen te verhullen o.i.d. :engel:

De doos heb ik nog, maar alleen de 'binnendoos', dus niet de doos die ze er nog eens omheen doen bij verzending.
Versturen zou kunnen, maar dan moet ik dus een grote doos zien te vinden.

Als je nog blind panels nodig hebt of een MN lxd dan valt daarover te praten, zie ook de foto's.

Ik denk dat ik hem van Thomann heb, wellicht dus nog steeds onder garantie?
Als dat je interesseert zal ik dat even uitzoeken.

500 euro.

https://photos.app.goo.gl/9nhjSoVWPbrPW9A79
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top