• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

an1x d110 r8mkII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

nomore

Lintage Vid
Lid sinds
6 Maart 2004
Berichten
3.576
Locatie
amsterdam
te koop:

Yamaha AN1x - 325e
technisch 100%, optisch 90% (plekken rond knoppen zijn wat versleten). Inclusief handleiding

Roland d110 - 100e
heeft alleen in een rack gezeten. inclusief handleiding (geloof ik, moet ik nog wel even vinden)

Roland R8 mkII - 250e
Amper gebruikt, perfecte staat. Zonder handleiding.
 
Re: an1x d110 r8mkII

Yamaha AN1x - 325e
technisch 100%, optisch 90% (plekken rond knoppen zijn wat versleten). Inclusief handleiding
*verkocht aan Trickstyle*

nog te koop, gelijk maar een prijsverlaging.:

Roland d110 - 90e
heeft alleen in een rack gezeten. inclusief handleiding (geloof ik, moet ik nog wel even vinden)

Roland R8 mkII - 200e
Amper gebruikt, perfecte staat. Zonder handleiding.
 
Re: Re: an1x d110 r8mkII

Re: Re: an1x d110 r8mkII

Kijk, dat gaat de goede kant op :)

Roland d110 - 90e
heeft alleen in een rack gezeten. inclusief handleiding (geloof ik, moet ik nog wel even vinden)

Roland R8 mkII - 200e
Amper gebruikt, perfecte staat. Zonder handleiding.
*gereserveerd*
 
Re: Re: Re: an1x d110 r8mkII

Re: Re: Re: an1x d110 r8mkII

Roland d110 - 90e
heeft alleen in een rack gezeten. inclusief handleiding (geloof ik, moet ik nog wel even vinden)

Roland R8 mkII - 200e
Amper gebruikt, perfecte staat. Zonder handleiding.
gereserveerd??
 
nou mensen, prijsverlaging dan maar

r8 mkII - €180

d110 - €80

tr-505 - €50

Wat ik wil is een jomox airbase. Dus ruilvoorstellen zijn welkom, eventueel ook een brc2000. Een andere optie is mijn emu esi ruilen voor de airrrrbase.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top