• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Universal Audio Apollo Twin Duo USB

Marando

Poesie!
Lid sinds
3 december 2004
Berichten
822
Locatie
Sneek
Hierbij bied ik mijn UA Apollo Twin USB aan. Het gaat om de versie met twee DSP's. Het apparaat werkt fantastisch en klinkt heel goed, zowel op de inputs (MIC/Line) als de outputs (Mains, Headphone)! Enkele jaren geleden gekocht als vervanger van mijn SPL Crimson en het was in gebruik en geluidskwaliteit een echte upgrade. Omdat de Twin niet goed samenwerkt met mijn nieuwe AMD Ryzen systeem, mag hij op zoek naar een nieuw baasje (het liefst iemand die dus een Intel based DAW heeft).

De Twin komt met de standaard gratis UAD plugins en wordt geleverd in de originele doos met originele adapter en originele USB 3.0 kabel.

Vraagprijs: €450
Lager bieden mag natuurlijk, maar op overdreven lage biedingen reageer ik niet (dan blijf ik bezig :p).

Ophalen of verzenden is beide een optie.


IMG_20200528_160126.jpg
 
Interesse van maar liefst 17 mensen de afgelopen tijd, maar om verschillende redenen nog niet tot een deal gekomen.
De belangrijkste reden is dat veel mensen reageren die een Apple Mac gebruiken, daar is de USB versie van de Twin niet compatible mee! Je hebt Windows nodig!

Bij deze zakt de vraagprijs naar €400.
 
Back
Top