• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

EMU SP12 turbo

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Jena_mu6

Ouwe rot
Lid sinds
27 februari 2002
Berichten
3.527
Locatie
Rotterdam
.....Wat moet ik zeggen, ik wilde er heel lang een,......heb er nu eindelijk een...............
Het ding klinkt fantastisch en werkt supersimpel..........

Maar ik heb gewoon te weinig tijd om te crate diggen, samplen en er daarna ook nog wat mee te doen...................ben denk ik toch te verwend met de PC.

Dus aangeboden in goede staat verkerende emu SP12 turbo super hiphop sampling machine.

Deze heeft dus 5,2 sec sampletijd aan boord, samples kunnen via tape uitgang gewoon op de PC opgenomen worden, dus diskdrive niet nodig.

Hij heeft als extra ook nog eens 6 schakelaars waarmee je de uitgangsfilters kunt beinvloeden.

Verkeerd echt in prima staat met originele handleiding.

Te ruil voor van alles(probeer ik weer een paar dagen (: ), maar wel een beetje serieus graag..........
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top