• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Filter Factory's!! + Quasimidi

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

pal

Mannelijk lid
Lid sinds
29 augustus 2003
Berichten
1.880
Locatie
amsterdam
Te Koop/Ruil:
Voorkeur gaat uit naar ruil tegen XBase
IK ZOEK EEN IN ZEER GOEDE STAAT VERKERENDE JOMOX XBASE09


Ik heb 3 Electrix Filter Factory's waarvan ik er 2 te koop of ruil aanbied zeer goede staat!!
Daarnaast verkoop ik met pijn in mijn hart mijn Quasimidi Cyber6 + copy manual (yes!!! duits)
gebruikt door Krafwerk en met recht het beste live midi keyboard!! arpeggiators/sequencer noem maar op!!

Dus:

2x Electrix Filter Factory (bieden vanaf 200,- p.s.)
1x Quasimidi Cyber6 (bieden vanaf 225,-)
(Daarnaast heb ik eventueel ook de korg electribes EA-1 & ER-1 mk1 te ruil tegen XBase!)

Kortom heb je een jomox xbase en zie je een leuke combie van spulletjes, dan ruil ik graag met je!
 
even je vst'je OPPOMPEN!!!
 

Attachments

  • electrix_photo_ff.jpg
    electrix_photo_ff.jpg
    13,2 KB · Bekeken: 25
Live performen als KRAFTWERK!!!??? neem dan deze mee.....
 

Attachments

  • cyber6.jpg
    cyber6.jpg
    9,3 KB · Bekeken: 26
UPDATE:


1x Quasimidi Cyber-6 (bieden vanaf 225,-)
1x Electrix Filter Factory (bieden vanaf 200,-)
 
okay mensen,

Alles gaat eruit:


2x FilterFactory a 200,-
1x Quasimidi Cyber6 Mag weg voor 200,-!!!! niet meer niet minder
Korg EA1 mk1 mag weg voor slechts 125,-
Korg ER1 mk1 mag weg voor slechts 125,-
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top