• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Synthstrom Deluge - als nieuw incl. decksaver, 16GB WIFI SD, inklapbare stand

Manic

Ouwe rot
Lid sinds
5 januari 2009
Berichten
1.323
Locatie
Achterhoek
Met enigszins pijn in mijn hart bied ik hierbij mijn Deluge te koop aan, omdat ik ben overgestapt naar een meer “in the box” workflow met Ableton en Push.

Ik ben de eerste eigenaar (vanaf 2018) en hij heeft altijd in mijn rookvrije homestudio gestaan. Hij functioneert nog perfect en ziet er nog echt 100% als nieuw uit.

Inclusief alle originele accessoires (doos, USB kabel, 32GB SD kaart) en met allerlei extra accessoires, zie hieronder:

Met frontpaneel van MXpand: hier staan in tegenstelling tot het originele frontpaneel alle shortcuts op, super handig! En mooi met kleuren georganiseerd.

Daarnaast zit er de officiele Deluge decksaver bij en ik heb er een Moft inklapbare “laptop” standaard onder geplakt. Super handig, want hiermee kun je hem omhoog tilten, zodat je hem makkelijker kan bedienen (deze is er overigens makkelijk vanaf te halen zonder schade, mocht je dat willen).

Tot slot komt hij inclusief een WIFI Flashair SD kaart bij met daarop alle factory samples en presets EN Downrush; een applicatie om via WIFI o.a. samples en projecten te beheren vanuit je pc of laptop.

Origineel heeft de Deluge exclusief alle toebehoren ruim 1000 euro gekost inclusief importheffingen en BTW.
Alle toebehoren bij elkaar waren nog eens zo’n 140 euro.

Ik vraag er 900 euro voor.
 

Attachments

  • $_86 (9).jpg
    $_86 (9).jpg
    78,5 KB · Bekeken: 104
  • $_86 (11).jpg
    $_86 (11).jpg
    74,3 KB · Bekeken: 95
  • $_86 (13).jpg
    $_86 (13).jpg
    82,3 KB · Bekeken: 97
  • $_86 (12).jpg
    $_86 (12).jpg
    70,5 KB · Bekeken: 114
  • $_86 (14).jpg
    $_86 (14).jpg
    79,7 KB · Bekeken: 96
  • $_86 (2).jpg
    $_86 (2).jpg
    89,9 KB · Bekeken: 104
  • $_86 (3).jpg
    $_86 (3).jpg
    71,9 KB · Bekeken: 96
  • $_86 (5).jpg
    $_86 (5).jpg
    68,3 KB · Bekeken: 96
  • $_86 (1).jpg
    $_86 (1).jpg
    76,5 KB · Bekeken: 97
  • $_86 (6).jpg
    $_86 (6).jpg
    67,6 KB · Bekeken: 96
Back
Top