• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

JP-8080 ruilen voor JP-8000

Ik wil mijn JP-8080 graag ruilen voor een toetsenversie. Mijn JP-8080 is in perfect staat en zoek dus ook een zelfde JP-8000.

Hoi,

Ik heb er 1. Ik heb hem zojuist voor het eerst in een jaar ofzo aangesloten, want eigenlijk heb ik hem bijna nooit opgesteld staan, maar oja daarom heb ik er 1:halleluja Ik heb ooit in testmodus zo'n test gedaan om te kijken of alle knoppen goed reageerden, ik kan dat nog eens doen? en MIDI moet ik nog bekijken, nu staat hij alleen aan op de audio.

Wat versta je precies onder perfect? Toetsen zijn wat vergeeld, hier en daar een streepje of klein krasje. Er is 1x een toets aan gerepareerd
 
Back
Top