• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Boek: Rob Papen - The 4 Element Synth

HeinRook

Despawn
Lid sinds
14 mei 2014
Berichten
105
Locatie
Geleen
Hierbij verkoop ik het boek over synthesizers, Rob Papen - The 4 Element Synth. In het boek zitten de 4 bijbehorende DVD's. Het boek is in prima staat.
Verzenden is €7,25. Kan ook opgehaald worden in Geleen.

rp1.jpg

rp2.jpg

rp3.jpg


Bedankt!
 
Het boek richt zich niet op een bepaalde synth. Het is een algemene introductie in synthesizers. Er wordt uitgelegd hoe een synth in elkaar zit en hoe je geluiden opbouwt. Ik heb er veel aan gehad om de basis te leren. De dvd's zijn simpele praktijkvoorbeelden opgenomen in een studio ( videomateriaal) waar de stof van het boek verder uitgewerkt wordt. Verwacht geen complete tutorials over hoe een bepaald geluid te maken. Maar als je dit boek en de dvd's doorneemt, kun je daarna makkelijker overweg met synthesizers. Je weet dan meer wat je doet, en kunt zelfs geluiden uit muziek herkennen hoe ze ongeveer gemaakt zijn. Er staat volgens mij wel niet veel in over bv modulaire synths. Maar de principes zijn ook daarop toepasbaar lijkt mij.
 
Back
Top