• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland JP8080 + 4MB Smart Media memorycard + Behringer Neutron

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

psynco

Stamgast
Lid sinds
5 november 2002
Berichten
224
Locatie
Noord Nederland
Befaamde Roland JP8080 + 4MB SM-card

Met milde pijn in mijn hart doe ik afstand van deze ooit zelf fonkel'nieuw aangeschafte Roland JP8080 synthesizer; de upgrade en rack versie van de Roland JP8000.
Compleet met de erg gewilde 4MB smartmedia memorycard, om extra patches en performances op te kunnen slaan.
Ik ben zoals genoemd de eerste eigenaar, het beestje heeft altijd stofarm binnen gestaan en genoten van verse stroom,
de batterij is een paar maand geleden vervangen dus de superzaag kan er wel weer een tijd tegenaan.
De staat is werkelijk zeer goed te noemen. Foto's volgen nog, indien er serieuze interesse is maak ik deze graag.

Ik gebruik de JP8080 niet meer zo vaak en heb nu meer oren naar eurorack, zodoendezoek ik een nieuw tehuis..
(Natuurlijk alleen reageren als ie naast genoeg andere synths komt te staan, eenzaam moet ie niet worden natuurlijk. )
Te bekijken in de stad Groningen, verzending is een optie indien de kosten en verantwoording hiervoor gedragen worden.

Prijs: €499

Groeten, Psynco

(*inruil deftige eurorack-modules is bespreekbaar, ben alleen wel kieskeurig)
 
Last edited by a moderator:
Eveneens te koop: Behringer Neutron met bijbehorende rackoren (€40) Eind mei gekocht, nu nog zeker goed als nieuw nu voor €270.

(Kan ’ + Neutron‘ erbij in de titel admin? Thx iig)
 
( // Admin deze thread mag op slot; ik maak graag een nieuwe thread aan voor o.a de Neutron en enige andere audiotools. Bij voorbaat dank :) // )
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top