• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Soundmachines Modulör114 te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Halfgeleider

Nieuwkomer
Lid sinds
31 januari 2018
Berichten
15
Locatie
Geel
Te koop, Modulör114 van Soundmachines, gekocht in Sep 2016 om te starten met eurorack. De modulör114 is een tabletop 84hp semimodular, maar eigenlijk is het gewoon een 84hp all in one eurorack module. Hij kan uit de omkasting gevezen worden en in een case ingebouwd worden. Zo heb ik het ook gedaan op het moment dat ik mijn eerste case heb gebouwd.
hierbij de modular grid link, https://www.modulargrid.net/e/soundmachines-modulOer114
ik doe hem weg omdat ik de modules die hier op zitten apart wil hebben, omdat ik ze dan kan zetten in de case waar ik wil. Het levert mij'ook extra hp op, al zal het wel duurder uitvallen.....
compleet met doos, adapter, 10 patchkabels en handleiding.
de normale rash, voor de rest topconditie.
​​​​​​De perfecte instap voor eurorack zonder een case te moeten hebben, maar kan altijd van pas komen in een gewone case.
foto's op aanvraag, af te halen of kosten koper bij verzending.
Vraagprijs 825€

Maarten
​​
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top