• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Native Instruments Maschine MK3 & Elektron Digitakt

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

jvdgeest

Ingeburgerd
Lid sinds
2 september 2019
Berichten
76
Native Instruments Maschine MK3

Een zo goed als nieuwe Maschine MK3 controller incl. Maschine software en Komplete Select. Ik gebruik de Maschine helaas te weinig en wil hem daardoor verkopen. Hij wordt compleet geleverd, incl. USB-kabel, stroomadapter, originele doos en garantiebewijs (nog twee jaar garantie).

Prijs: 390,-

Elektron Digitakt

Met veel plezier gebruikt, maar door de aanschaf van de Octatrack Mk2 helaas overbodig voor mij. De Digitakt is zo goed als nieuw en wordt compleet geleverd incl. USB-kabel, stroomadapter, doos en aankoopbon.

Prijs: 525,-

Je kunt de Maschine MK3 of Digitakt bij mij bekijken en ophalen in Groningen, of ik kan deze met PostNL versturen. Verzendkosten en risico voor de koper. Ik raad aangetekend/verzekerd versturen aan.

a.JPG

c.JPG

d.JPG
 

Attachments

  • b.JPG
    b.JPG
    27,6 KB · Bekeken: 158
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top