• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

UAD2 Satellite USB Quad, Arturia MiniBrute & Ikea Hack Desk

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Dijk1983

Stamgast
Lid sinds
15 oktober 2012
Berichten
269
  • Universal Audio UAD2 Satellite USB Quad, Half jaar oud en in perfecte staat incl. doos kabels en bijbehoren plugins
    Vraagprijs: 500,- (nieuwprijs was 799,-)
  • Arturia MiniBrute - Prima staat netjes in doos inclusief handleiding voeding etc. Impuls aankoopje maar is toch niet echt mijn ding helaas.
    Vraagprijs: 225,-
  • Ikea Hack Studio Desk - Ooit in elkaar geknutseld naar voorbeeld van een blog/youtube idee. Gebaseerd op het stevige Bekant bureau van Ikea.
    Inclusief een verhoging voor je beeldscherm en stands voor je studio monitoren. Ik heb er eventueel ook LED strips en ladegeleiders voor een keyboard bij.
    Voor foto's google even op " Ikea Hack Studio Desk" of doe mij een PM.
    Vraagprijs: 120,- (Heeft een stuk meer gekocht, weet ook niet precies hoeveel)
Alles is op te halen in Haarlem Oost of, in geval van de UAD-2 en Minibrute, te versturen op kosten van de koper.

Ruilen mag, interesse in: Waldorf Blofeld & Waldorf Pulse 2 en de goedkope 101 clone van die Duitse Chinezen.
 
:slotje: Deze kan eigenlijk wel even dicht nu aangezien het bureau en de Minibrute weg zijn. Alleen de UAD-2 is nog over en ik maak daar ff een nieuw draadje van.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top