• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Instruo Troika Triple VCO & Doepfer A143-4 Quad LFO (Eurorack)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

djamilob

Nieuwkomer
Lid sinds
25 augustus 2017
Berichten
15
Hé synthliefhebbers, ik verkoop de volgende eurorack modules:

Instruo Troika
3 prachtig klinkende oscillatoren, met waveforms die kunnen morphen van bijvoorbeeld sinus naar blokgolf. Zeer uitgebreid en bruikbaar, van schreeuwende leads tot dikke moog bassen.
Ik gebruik hem niet genoeg sinds de koop van andere oscillatoren, dus deze mag naar een nieuwe eigenaar. Nauwelijks rackrash, nog puntgaaf. Nieuwprijs op Schneidersladen is €525.


Doepfer A143-4 Quad LFO
4 lfo’s met enorm veel modulatie functies. Zo is er een output voor de mix van alle LFO’s, kan de frequentie van alle oscillatoren tegelijk worden gemoduleerd en kunnen alle vier de lfo’s met een simpele switch omgezet worden naar VCO’s.
Ik ben aan het sparen voor een nieuwe LFO, dus deze module mag de deur uit. Is in perfecte staat, met minimale rackrash. Nieuwprijs op schneidersladen is €222

Beide modules zijn uit te proberen in Amsterdam. Opsturen is geen probleem, maar ophalen geniet de voorkeur.
 

Attachments

  • fullsizeoutput_8d9.jpeg
    fullsizeoutput_8d9.jpeg
    91,1 KB · Bekeken: 122
  • fullsizeoutput_8dc.jpeg
    fullsizeoutput_8dc.jpeg
    87,1 KB · Bekeken: 90
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top