• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Behringer U-Phoria UMC202HD USB soundkaart + Yamaha MX12/4 mixer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

koediman

--<{(OoO)}>--
Lid sinds
11 augustus 2003
Berichten
3.484
Locatie
Rotterdam
De Behringer soundcard had ik gekocht enkel om vinyl op te nemen. Heeft in het begin gewerkt maar na nieuwe install laptop niet meer.

Hij wordt gezien door m'n laptop, lampjes lichten op als er geluid naartoe wordt gestuurd maar Soundforge wil er niet mee aan de slag. Kan aan mij liggen, of de versie van Soundforge of er is misschien toch iets mis met de soundcard. Voordat ik'm de prullebak in mieter, misschien wil iemand de gok nemen voor pak'm beet 15 euro? Of gratis in combinatie met andere aankoop van me?

Yamaha mixer is wel in orde. Prima ding dat ik gebruikt heb als submixer voor drumcomputer. Erg fijn daarvoor omdat er ook bussen opzitten dus je bent niet tot enkel stereo veroordeeld. Als je ook de aux uits nog gebruikt kun je naar 6 outputs tegelijk routen. Ideaal voor diegenen die zoeken naar een oplossing voor hun nieuwe RD8 bijvoorbeeld.
Prijs 120E

Ik heb al een tijdje nog andere spullen te koop staan (zie hier de adv met foto's) . Voor de volledigheid snel de korte versie daarvan:

IGS Tubecore, zo goed als nieuw want net geserviced: 1550e
Boss PH3 60e
Vox Bulldog twin distortion 60e
Alesis multimix FX8 80e (overigens ook ideaal als submixertje voor de RD8 maar wel iets minder outputs dan de Yamaha)

mx12.jpg
 
Heb nog steeds die Behringer Soundcard. Hij lijkt me prima in orde, heb een andere soundcard gekocht en die werkt ook niet met de standaard driver op m'n laptop dus het probleem lijkt me in de laptop te zitten. Superkoopje voor 15 euro dus.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top