• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK/TR: ASol, DSI, FR, Doepfer, Roland, Faderfox, Quasimidi, E-MU, Zaquencer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

steffie268

Stamgast
Lid sinds
9 mei 2014
Berichten
222
Hoi,

De vermelde prijzen zijn richtprijzen, bieden mag maar op kinderachtige voorstellen reageer ik niet.
De toestellen kunnen getest en opgehaald worden in Turnhout - in sommige gevallen is verzenden een optie, met de grootste zorg verpakt en via aangetekende/verzekerde zending, op kosten van de koper.
Ik ben nog op zoek naar eurorack power, LFOs, EGs, clock divider/multiplier, multiples, quantiser, logic modules,...en ik sta ook open voor leuke kickdrum modules en distortions...
Specifieke modules die een streepje voor hebben: TINRS Tuesday, Stepper Acid, Hexinverter Mutant BD9, MSW SY0.5, Befaco Kickall, MTM Turing Machine Mk2, MI Branches, Shakmat Time Wizard, Erica DIY Delay, MTM Spring Reverb Mk2 (met tank en brick), RE Miasma + expander.

TK/TR:
Analogue Solutions Red Square Mk2, in niet-werkende staat - pm voor details, 450 euro.

Dave Smith Instruments Evolver desktop in prima staat, OS 3.x, alle originele toebehoren, gloednieuw setje Prophet 08 knoppen (nog niet geïnstalleerd, eventueel ook apart te koop/ruil), 450 euro.

Doepfer MS-404, defecte elco's in psu onlangs vervangen door Turnlab, in goede staat, wel beetje zichtbare slijtage van de print bij sommige switches (een bekend fenomeen bij dit toestel) maar verder ziet hij er goed uit, 350 euro.

Future Retro Zillion, in prima staat, met handleiding en adapter, 200 euro.

Roland SH-32, in prima staat, met alle originele toebehoren, 400 euro.

Faderfox SC4, in goede staat, 1 encoder zou eventueel vervangen mogen worden maar het toestel is nog prima bruikbaar "as is", 225 euro (250 als ik die encoder zelf moet vervangen)

Quasimidi Quasar, inclusief T.R.E. expansion, in prima staat, 300 euro.

Zaquencer, in prima staat, met licentie, 200 euro.

E-MU XL-7, inclusief de Beat Garden en Techno Synth Construction Yard ROMs van Rob Papen, inclusief alle originele toebehoren (niet de verpakkingen van de ROMs)...toestel haalt 100% op alle diagnostics maar de data wheel encoder durft wel verspringen, kleine stapjes gaan prima maar grotere "sweeps" zijn all over the place...bovendien heb ik met het geheugen te wissen de verkeerde optie gekozen en blijken alle factory preset patterns ook gewist te zijn (misschien met een ander toestel te fiksen via sysex?)...vanwege die encoder en de ontbrekende patterns vraag ik er 800 euro voor.

Enkel te ruil:

Future Retro Mobius, in prima staat, bij voorkeur zonder adapter - ruilwaarde +/- 350 euro.


mvg
Stef
 
Update:
- FR Zillion - 180 euro
- Roland SH-32 - 375 euro
- Quasimidi Quasar - 275 euro
- Zaquencer - 150 euro
- E-MU XL-7: 750 euro

En de FR Mobius mag buiten in ruil voor: SSF Entity Bass, MSW SY0.5, SSF Entity Percussion
 
De Faderfox lijkt gereserveerd te zijn en krijgt alvast een nieuwe encoder.
De MS-404 mag ook voor 300 euro naar een nieuw baasje.
Van de SH-32 mag ook nog 25 euro af dus 350.
Evolver mét knoppenset kan ook voor 425 buiten.
 
De Evolver gaat uit de verkoop.
FR Mobius te ruil tegen SSF Entity Percussion of MSW SY0.5 - er is intussen al een Entity BDS onderweg :) w.b. andere ruilvoorstellen: proberen mag altijd...
De Red Square mag voor 400 euro buiten.
Laatste prijsverlaging voor de E-MU: 700 euro.
Ik heb ook nog een zeer mooie FR-777 (serienummer 280) die in 2017 een servicebeurt heeft gehad bij FR - dit is door de vorige eigenaar laten doen en ik heb er geen papieren van maar het is wel via mail door Jered bevestigd. 1350 euro.
Red Square, XL-7 en FR-777 worden niét verzonden!
 
De Mobius heeft een nieuw baasje gevonden en blijft in de vriendenkring als kameraadje van een MS-20 en een Gilbert...
 
Oh, en de koper van de Faderfox blijkt plots niet meer te reageren op pm's dus: wie eerst komt, eerst maalt... Nieuwe encoder gaat er volgende week in en de koper krijgt er nog 2 reserve encoders bij én een usb-adapter ;)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top