• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Eurorack] Make Noise Mysteron | Fonitronik X-4046

SmartBits

hodie mihi cras tibi
Staff member
Lid sinds
3 oktober 2010
Berichten
4.479
Locatie
Nijmegen
Make Noise Mysteron
Technisch perfecte conditie. Beetje rash bij de mounting holes geen krassen o.i.d. op het panel. Wordt niet meer gemaakt door Make Noise.
€180,-

AMSynths AM8109
Behoorlijk zeldzame module, wordt alleen in zeer kleine oplages gemaakt. Met originele Roland JP8/Juno-60 chip (IR3109). Instant vintage Roland sound! Geen rash.
€190,-

Music Thing Modular Turing Machine + Pulses + Voltages expanders (DIY)
Alle 3 de modules door mij zelf gebouwd, werken probleemloos. Panel is ingekleurd met glow in the dark verf (wat je uiteraard pas ziet als het licht uit gaat en er verder geen licht is). NB. de LEDjes zijn uiteraard gewoon rood, maar is lastig te fotograferen.
€150,-

Music Thing Modular Radio Music (DIY)
Door mij zelf gebouwd, werkt probleemloos.
€90,-

Erica Synths Polivoks VCF (DIY)
Fijne vieze filter! Door mij zelf gebouwd, werkt probleemloos.
€75,-

Fonitronik Thomas Henry X-4046 VCO (DIY)
Fantastische VCO, geweldige tracking. Lekker rauwere VCO, vooral de skew wave is erg fijn. Kan ook als LFO gebruikt worden. Goed gebouwd, geen issues.
€100,-

2HP Verb
Kleine maar fijne reverb voor een klein prijsje.
€80,-

Uitproberen kan uiteraard in Nijmegen.
Ruil optie: een goed gebouwde µO_C.
Prijzen zijn exclusief verzendkosten, bij aankoop van 2 of meer modules zijn de verzendkosten voor mijn rekening.
Ik kan de modules eventueel zelf brengen in regio Nijmegen - Den Bosch - Eindhoven.

34E67D7C-4715-4286-A5F0-BCB8CD956EB3.jpg

37E88265-B305-4F59-9DE9-6FD85678F159.jpg

3-C933970-426-C-4910-8-CEF-6-B97-A1-CB3744.jpg

x-4046.jpg
 
Verkocht:

MTM Turing Machine + expanders
MTM Radio Music
Erica Synths Polivoks VCF

Blijft over:

Make Noise Mysteron: €180,-
2HP Verb: €80,-
Fonitronik X-4046: €100,-
 
Back
Top