• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Eurorack knallers! Div. modules + case

Hanz

Anonieme Analogist
Lid sinds
17 januari 2003
Berichten
13.797
Locatie
Mijn eigen kleine universum
Doepfer A-100 LC6 Eurorack Case, 6HE met PSU2 power
Prima netjes gebruikte kast (ooit door een forumlid zelf wit geverfd) met 2 rijen x 84 hp Eurorack, inclusief stabiele ringkern trafo PSU2 (1200mA op +12v / -12v, let op - geen 5v power). Ideale maat voor een compleet basis systeem, voor de beginner of als uitbreiding.
Nieuwprijs 220 euro - Mijn vraagprijs 100 euro

Synthesis Technology E350 Morphing Terrarium
Dual Wavetable Oscillator, 3 banken van 64 wavetables met smooth morphing tussen de golfvormen.
De bekende wavetable klassieker!
Nieuwprijs 399 euro - Mijn vraagprijs 200 euro (beetje rackrash)

Synthesis Technology E102 Quad Temporal Shifter
4-stage digital shift register met ingebouwde quantizer, clocking en uitgebreide noise sectie (diverse digitale spectra).
Ideaal voor het verkennen van polyfone patches.
Nieuwprijs 375 euro - Mijn vraagprijs 200 euro

Endorphin.es Terminal
Ja, wat is het eigenlijk niet? Een soort Maths, maar dan toch weer anders.
Dual AD/AR/Looping envelope/Transient generators (met 1v/oct inputs) - te gebruiken als dual envelope, LFO, oscillator etc.
Ook nog 2x opto gates dus dual (vactrol!) VCA, voltage controlled 'cabin presssure' digital FX en stereo headphone out met voltage-controlled panning.
Nieuwprijs 555 euro - Mijn vraagprijs 300 euro (beetje rackrash en 'n kleine beschadiging op één hoekje).

4ms RCD Rotating Clock Divider & RCD Breakout
Inmiddels ook zo'n klassieker, zeer uitgebreide Clock Divider met reset en CV rotatie functie. Nette DIY build.
De bijbehorende expander biedt extra veel opties voor uitgebreide klok manipulatie.
Nieuwprijs 185 + 99 - Mijn vraagprijs 100 euro

Vermona QMI - 4-voudige MIDI-CV converter (ook handig voor polyfoon gebruik) met veel extra CV en klok outputs.
Kleine beschadiging op de faceplate, vrijwel onzichtbaar in dagelijks gebruik.
Nieuwprijs 330 - Vraagprijs: 125 Euro

Of: Alles samen in één koop 950 euro!


Alles in net gebruikte en goed werkende staat.
Modules hebben weinig rackrash door gebruik van washers en komen compleet met doosje, tenzij anders vermeld.
Foto's op verzoek.
Afhalen Alphen aan den Rijn. Aangetekend versturen of evt. bezorgen (binnen redelijke afstand) tegen kostprijs.
 
Goed nieuws, de case is weer beschikbaar! :)
RCD & Breakout en QMI zijn verkocht.
 
Back
Top