• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Motu 24io en PCIe 424 kaart

4-Tek

Overjarig lid
Staff member
Lid sinds
10 oktober 2001
Berichten
1.928
Locatie
Pijnackert
Vanwege inkrimpen van mn synthesizer arsenaal heb ik minder io nodig. Dus dit monster mag weg. Een mooie Motu 24io met de bijbehorende PCIe kaart voor 24 analoge gebalanceerde inputs en outputs.

Aangezien de Motu converters DC coupled zijn is dit ook een geweldig apparaat om met Ableton Live CV tools of de Expert Sleepers sofware je Eurorack aan te sturen.
De Motu kast heeft wat rack rash en krasjes maar ik heb nog een behuizing van een defect exemplaar om de boel weer helemaal netjes te maken.

Ik wil graag 350 euro voor het setje hebben. De boel wordt niet verstuurd maar kan opgehaald worden in de buurt van Rotterdam.
 
Back
Top