• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Vintage schroothandel! (Korg, Siel, Casio, ... )

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Revok

Stamgast
Lid sinds
6 februari 2011
Berichten
142
Ik moet plaats maken en doe wat defecte machines weg die al jaren tevergeefs op een opknapbeurt wachten.

Alles "as is, for parts or not working". Misschien makkelijk te herstellen, misschien alleen goed voor onderdelen.
Alle originele onderdelen en IC's zijn wel aanwezig
Prijzen bespreekbaar.
Afhalen in Brussel.

* KORG MS10: heeft een ruig leven gehad, en dat zie je. Alle knoppen aanwezig. Werkte prima tot ik de toetsen een keer wilde reinigen. Nadat ik 'm weer in elkaar gedraaid had gaf hij geen kik meer. Misschien gewoon een losgekomen contact, who knows? richtprijs 270€

* Siel DK80 + EX-800 expander: SSM IC's inside! DK80 ziet er mooi uit, de EX-800 (rebranded als Suzuki SX-500) moet het niet van z'n looks hebben. 2x Siel voeding en 1 onvindbare Siel RAM cartridge meegeleverd. richtprijs: 70€?

* Casio CZ101 (+ Alesis MMT-8): LCD ooit succesvol vervangen met backlit schermpje. Buttons waren al stroef. Batterijklepje ontbreekt. Werkte wel, maar is plots overleden. De afhaler krijgt er een zwarte Alesis MMT-8 bij met even versleten buttons. 30€ voor deze twee sukkelaars?

* Mackie 1604-VLZ Pro (1ste versie): Roestbak die ik ooit uit een jeugdhuis redde. Knettert als een popcornmachine. Gratis.

* Roland SDE-1000: Digital delay rack. Werkt wel, maar is soms onbetrouwbaar. Tempo pedaal zit erbij. Gewild onder U2-fans en mag daarom weg voor een fles Bushmills of Tullamore Dew. To take The Edge off, zeg maar.
 
Hallo, PB sent ivm afhalen van het geheel :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top