• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Waldorf Pulse Plus +

Akikaze

Hardware only
Lid sinds
26 oktober 2004
Berichten
2.507
Locatie
Midden Nederland
Waldorf Pulse + drie vco analoge monofone synthesizer in prima staat te koop. Firmwareversie 2.01.
Deze synthesizer heeft het hoogste uitgangsvolume dat ik ooit ben tegengekomen en kan zorgen voor een verzadigde tot extreem vervormde klank.
Alle parameters zijn als midi CC aan te sturen.
Er zit ook een functie op waarmee het apparaat willekeurige patches instelt, met uiteindelijk verrassend goede resultaten.
De Pulse was ooit een van de weinige alternatieven voor de Minimoog.

Voor wie het niet weet: De plusversie voegt een aantal aansluitingen toe: cv in (twee stuks, waarvan een voor een vrij te kiezen modulatiebestemming), gate in, cv uit, gate uit en audio in. Je kunt de Pulse als een extra midi-cv-converter gebruiken omdat je naast het midikanaal van de interne synthesizer ook dat van de converter kunt instellen. Nog mooier is dat je de Pulse + als een cv-midi-converter kunt gebruiken.
De Pulse Plus komt met originele adapter en handleiding.

Vaste prijs 450 euro. Gezien de gangbare verkoopprijs van een eenvoudige Pulse I lijkt me deze prijs redelijk.

Verzending is mogelijk voor rekening en risico van de koper.
 
Ik heb me bedacht, omdat:
- ik geen kanalen meer te kort kom;
- er een dure maar goede programmer van Stereoping op de markt is gekomen;
- de prijs kennelijk te hoog was.
:slotje:
 
Back
Top