• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Lyra-8 + Eurorack

sparood

nog steeds niks
Lid sinds
9 oktober 2013
Berichten
132
Het allen,

Heb nu een jaar een Lyra in bezitting en hoewel het een unieke synth is met eigen geluid en karakter ga ik toch een andere richting op qua sound en dus gaat ze in de verkoop.
Ze is een jaar geleden bij SOMA Europe gekocht met deck saver en SOMA tas en zo verkoop ik hem ook. Lyra is uitstekende staat, heeft de studio nooit verlaten en heb er altijd voorzichtig mee omgesprongen (De tas is dan ook nog niet gebruikt (:p)), mocht er wat mee zijn dan zit er nog een jaar fabrieksgarantie op.

In de tas kunnen 2 Lyra's of 1 Lyra en wat andere spulletjes (bv. een laptop of wat effectpedalen).

Ik vraag er €700 voor alles. Ik sta open voor eventuele ruil-opties.


IMG-2784.jpg

IMG-2787.jpg

IMG-2790.jpg

IMG-2796.jpg
 
Last edited by a moderator:
Ook heb ik nog wat Eurorack modules die ik niet meer in gebruik heb en een volgende eigenaar zoeken.

- Bubblesound uLFO €150
- Hexinverter Mutant Bassdrum (DIY by Muffwiggler mrtweed) €150
- Mutable Instruments Tides €100
(needs a firmware reset, but without power supply that's not possible for me)
- Future Sound Systems FIL2 Spectral Devastator €140
- Pittsburg Modular DNA Symbiotic Waves €200
- Dynsinc Sarah VCF €200
- Click&Clock 3U Threaded rails €15 (only goes away if modules are sold)

- MXR Fullbore Metal €75

uLFO
01-uLFO.jpg

Bassdrum
02-Mutant-Bassdrum.jpg

Tides
03-Mutable-Tides.jpg

FIL2 Spectral Devastator
04-FSSSpectral-Devestator.jpg

DNA Symbiotic Waves
05-Pitts-DNA.jpg

Sarah
06-Dinsync-Sarah.jpg
 

Attachments

  • 02-Mutant-Bassdrum.jpg
    02-Mutant-Bassdrum.jpg
    56,3 KB · Bekeken: 67
  • 02-MutantBassdrum.JPG
    02-MutantBassdrum.JPG
    56,3 KB · Bekeken: 71
En toen werd het bericht te lang dus nog 2 afbeeldingen:

MXR Fullbore Distortion
08-MXRFULLBORE.jpg

Rails
07-Click-Clocks3rail.jpg
 
Back
Top