• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Pro 2 (Dave Smith /Sequential) Beste monosynth ever en is uit productie genomen.

Freelander

Ouwe rot
Lid sinds
31 oktober 2011
Berichten
3.152
Locatie
Kop van NH
Wordt niet meer gemaakt, zowel Monophonic en Paraphonic te gebruiken. Zeer uitgebreide synthesizer met CV, Midi etc.

Deze is in mooie staat (er zit een klein "vlekje" bovenop, maar dat is alleen te zien bij bepaalde lichtinval) Ja ik ben een piet-leut.

Ik heb de doos ook nog en die is te gebruiken bij (verzekerde) verzending. (zit wel vol met ductape, dus heb je niets meer aan)

Prijs is scherp en muurvast, dus ik reageer NIET op onderbieders of inruilvoorstellen.

Verzenden is meerprijs ! Ik doe alleen DHL verzekerd (+ 10,25) géén PostNL ellende.

Geen cash bij ophalen, ter plekke overmaken of via betaalverzoek.

enne... staat ook op Marktplaats, dus wees er snel bij (als jullie deze advertentie tijdig zien)
 
Oei :z de prijs.... 999 ophalen en 1009,25 verzenden !
 
Wijziging: ik verzend m wel GRATIS verzekerd binnen NLD :)
 
Back
Top