• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Waldorf, Roland, DSI en Yamaha synths, Motu 24 io en meer

4-Tek

Overjarig lid
Staff member
Lid sinds
10 oktober 2001
Berichten
1.935
Locatie
Pijnackert
Ik moet helaas wegens omstandigheden inkrimpen. Dus er gaan een aantal synths in de verkoop; Alles is te beluisteren en op te halen in Pijnacker, een paar metrostations vanaf Rotterdam Centraal.
Ik ben qua ruilen alleen geinteresseerd in de DSI/Sequential Tempest (ruilwaarde +/- 1100 euro afhankelijk van de staat).

Synths:
- DSI OB-6, 2000 euro, in goede staat nog met doos,
- DSI Evolver Keys, 750 euro (encoders zijn vervangen door pots)
- Behringer Neutron, 220 euro, in zo goed als nieuwstaat, met doos,
- Yamaha CS-15, 600 euro, Technisch in goede staat, optisch wat gebruikssporen maar in goede staat voor een synth uit 1978
- Waldorf Microwave 1b 1100 euro, Techisch uitstekend, optisch wat rack-rash en krasjes. De coating op de frontplaat van deze synth is nogal gevoelig.
- Waldorf Microwave 2 450 euro, optisch en technisch in goede staat, klein beetje rack-rash
- Novation Basstation rack 300 euro, met britse voeding en verloopstekker. klein beetje rack-rash
- MAM ADX-1 drum synthesizer, 300 euro, het kleinere broertje van de Vermona DRM-1 met andere (en naar mijn mening fijnere) drum geluiden.
- Vermona Mono Lancet, 200 euro, analoge desktop mono synth
- Roland JX-8P met nieuwe nog niet ingebouwde Kiwitechnics kit van 280 euro, 600 euro, de synth is duidelijk gebruikt, lak is rond de pitchbend pook afgesleten, maar technisch helemaal goed.

Overig;
- Motu 24io + PCIe kaart 400 euro, 24 gebalanceerde inputs en outputs. de module is wat gekrast. Let op! De bijbehorende kaart is de PCIe kaart! Niet PCI
- Defecte Motu 24io, 70 euro, voeding defect, oorspronkelijk gekocht om de behuizing van de werkende 24io te vervangen.
- Soundcraft Spirit M8, 150 euro, 8 mono kanalen en 4 stereo.
 
Er is inmiddels interesse in de Mono Lancet, de Neutron en de Evolver.

Ik was nog vergeten;
- Korg MS20m 800 euro (dit is de full size desktop versie niet de mini)
- Korg SQ-1 sequencer 60 euro nog met zijn doosje

Verder een paar kleine prijswijzigingen;
- Waldorf Microwave 2 400 euro, optisch en technisch in goede staat, klein beetje rack-rash
- Novation Basstation rack 250 euro, met britse voeding en verloopstekker. klein beetje rack-rash
- MAM ADX-1 drum synthesizer, 250 euro, het kleinere broertje van de Vermona DRM-1 met andere (en naar mijn mening fijnere) drum geluiden.
- Motu 24io + PCIe kaart 350 euro, 24 gebalanceerde inputs en outputs. de module is wat gekrast. Let op! De bijbehorende kaart is de PCIe kaart! Niet PCI dus hij past gewoon in een moderne computer
- Defecte Motu 24io, 20 euro, voeding defect, oorspronkelijk gekocht om de behuizing van de werkende 24io te vervangen.
 
De Neutron en SQ-1 zijn inmiddels verkocht aan een vriendelijk forumlid. De Evolver is weer beschikbaar De Korg MS20m en MAM ADX-1 zijn gereserveerd.
 
De MAM ADX-1 is inmiddels verkocht. De Evolver en de Korg MS20m zijn gereserveerd.
 
Ook nog te koop:
- Syntechno TeeBee Mark 1 200 euro, rack versie tb303 emulatie van nederlandse bodem, met ingebouwd ook een 4 voudige midi-cv/gate converter. Het apparaat is niet meer in de allerbeste staat en mist een knop maar doet het nog prima.
 
Deze kan even op :slotje: er zijn wat spullen :verkoght:, sommige spullen mogen blijven en de rest gaat los in de verkoop.
 
Back
Top