• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TherapSid 1,5 te koop

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.570
Locatie
Streek rond Herentals - België
Dit is een zeldzame. Ik heb een TherapSid 1 gekocht toen die net uitkwam. Die door Alex ( de man achter twisted electrons) geupgrade werd (teruggenomen werd?) en hij leverde me een volgende versie (te herkennen aan rondere behuizing, afgeronde hoeken) . Donkerder hout op de zijkantjes. Zit een SID chip in (weet niet welke)
320 euro excl verzend. Testen kan indien gewenst.
3 voices, filter, 3 lfo's, midi, SID chip kan je wisselen (ik lever er één bij, geplaatst)

Dit is een zeldzaam beestje dus even een filmpje: - ik heb de versie vd film, te herkennen aan de ronde hoeken.

www.youtube.com/watch?v=zWTDSA7LxW8

Gaat weg wegens upgrade
 
Best wel wat mensen met interesse en verkocht
:verkoght:
 
Back
Top