• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Linn 9000 magnifieke drummachine

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

marcmarc

Ouwe rot
Lid sinds
30 oktober 2010
Berichten
2.363
Locatie
Amsterdam, op een gracht genoemd naar een bloem.
2x Linn 9000 te koop

Te koop zijn twee Linn 9000 machines die beiden defecten hebben.

Beiden zijn als een door mij gerepareerd en volledig werkend gekregen.
Beide Linns zijn weer defect geraakt na een tijdje gebruik.
Vervolgens heb ik een Linn weer aan de praat gekregen
Echter, die viel kort daarna weer uit.

De Linn 9000 is een geweldige drummachine maar onderhoudsgevoelig.

De eigenaar heeft geen zin meer in verdere reparatie vanwege de kosten.
Daarom worden beide machines als een set om te repareren door iemand die er tijd in wil steken te koop aangeboden.

Als ik er zelf aan mocht doorwerken schat ik in dat er 20 uur nodig is voor een grondige revisie van het moederbord en de PSU bedrading er naar toe om een van de Linns weer goed werkend te krijgen. Want daar zitten de zwakke punten. De rest van de boards waren steeds prima werkend. Ook kan er een probleempje zitten in het dashboard.

De vraagprijs voor beiden Linns als een set is 1500,- EUR. exclusief BTW en verzending.
Kom je het ophalen en betaal je cash & privé, dan is het gewoon 1500,-

Het opknappen van een Linn 9000 is voor gevorderde reparateurs!

Naast de complete kast met drum sound cards x2, is er ook een Sample Card (A/D converter), SMTP card, Memory Expansion card, 2x External Trigger cards and a working floppy drive & Card en de laatste software versie van FORAT beschikbaar (voor SMTP-, Sample- en Memory-card).
Alle Slider, Pads en Buttons zijn goed.

Als je zou zeggen: ik wil wel een werkende Linn 9000 voor 3000,- EUR, dan zou je de set kunnen aankopen en mij verder de reparatie kunnen laten doen die de verkoper niet meer wilde laten doen.

Voor de reparateurs: er is uitgebreide fotografie voorhanden aangaande eerdere reparaties.
Van mijn kant uit kan je ondersteuning in kennis krijgen.

Interesse voor het een of ander: reageer via het forum of direct naar marcmarc at xs4all.nl
 
Hier twee foto's.
 

Attachments

  • Sam_1005.jpg
    Sam_1005.jpg
    109,7 KB · Bekeken: 72
  • Sam_1006.jpg
    Sam_1006.jpg
    99,7 KB · Bekeken: 81
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top