• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha SY99 te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
welkom
 
Yummie. Dit is toch wel de vetste SY die er is hoor. Zowieso een van de meest 'analoog' klinkende FM synths die er is.

Zonde om hem weg te doen. Ook al lijkt hij ouwetands. Dat is hij zeker niet. Gebruik hem nog vaak zat. :)
 
SY99 te koop

SY99 te koop

En of het een vette bak is... Ik gebruik 'm ook elke dag! Maar om er nou twee te hebben is ook wat overdreven, snap je ;-)
 
Aha, je hebt er twee!

Kun je je eventjes voorstellen in de thread nieuwe leden.
Dan weten we een beetje wat je doet.
 
PATSER!!!! :)

Maar jij hebt waarschijnlijk wel extra geheugen uitbreiding erin zitten? Toen was dat 750,- (!) per halve meg (de helft als je een doe het zelf kitje bij een of andere Limburger kocht)
En vast ook wel alle patches die er zijn. (die zijn makkelijk zat op het net te vinden)
 
Nee, er zit gewoon de standaard hoeveelheid in (dat was een half megje). Dat moet je eigenlijk gewoon gebruiken voor waveforms voor patches of FX. Er is een duits bedrijf tegenwoordig wat uitbreidingen tot 6MB biedt, meen ik. Ik ben de naam even kwijt, maar op elke SY99 page op het net worden ze genoemd.
 
He goed man!
Was hier al langer naar op zoek. Nou ja niet echt hard gezocht of zo. Maar voor 190Euro naar 3Mb expanden is wel duur maar zeker interessant. Kun je hem altijd nog als sequencer/sysex recorder gebruiken. :)
(heb gelukkig wel het laatste OS)

http://www.sy99.com (gek he) staat alles wat je over de SY99 wilt weten.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top