• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: MS20 mini - APC40mk1

Nomolos

deep
Lid sinds
17 juli 2008
Berichten
138
Locatie
Rotterdam
Wegens wijziging in setup zal ik helaas afscheid moeten nemen van deze 2 fijne speeltjes. Beiden in topconditie, zowel cosmetisch als functioneel gezien.

MS20 Mini: 400 (compleet met patchkabels en power)
APC40 mk1: 140 (volgens mij heb ik hier zelfs de doos nog van)

Versturen doe ik liever niet. Ophalen en/of testen kun je hier in Rotterdam doen onder het genot van een theetje (soms heb ik er zelfs een koekje bij).
 
Als je goed zoekt vind je de MS20 mini voor die prijs nieuw.
 
Als je goed zoekt vind je de MS20 mini voor die prijs nieuw.

Zie ze nieuw vanaf 499. 2e hands hangt ie rond de 400 (ook hier op 't forum). Ook goedkoper gezien (2e hands), maar dan is 't ver buiten europa en betaal je dus uiteindelijk meer. Maar goed, ik dacht dus dat ik m voor een nette prijs neergezet had op basis van mn bevindingen, zo niet, dan zie ik dat graag in de vorm van een linkje naar de desbetreffende winkels.
 
De APC40 is inmiddels weg naar een vriendelijk forumlid. De MS20 is nog steeds beschikbaar. Ik sta evt open voor ruil met een tiptop trigger riot (heel specifiek, ik weet 't, maar ik wil m :P) of ander leuk eurorack spul.
 
Back
Top