• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Eurorack - E350, E102, Terminal, Metropolis, RCD, .MIX, QMI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hanz

Anonieme Analogist
Lid sinds
17 januari 2003
Berichten
13.797
Locatie
Mijn eigen kleine universum
I.v.m. aanhoudend vreemd probleempje met SF zoekfunctie doe ik even een repost.

Verkoop mijn overgebleven Eurorack spul na mijn laatste modular reorganisatie.
Alles in net gebruikte en goed werkende staat, tenzij anders vermeld: amper rackrash door gebruik van washers en compleet met doosje.
Vraagprijzen zijn onderhandelbaar (naar redelijkheid), de spulletjes zijn te bekijken & afhalen in Alphen aan den Rijn, of worden (aangetekend) opgestuurd tegen kostprijs.

Synthesis Technology E350 Morphing Terrarium
Dual Wavetable Oscillator, 3 banken van 64 wavetables met smooth morphing tussen de golfvormen.
De bekende wavetable klassieker!
Nieuwprijs 399 - Mijn vraagprijs 250 euro (beetje rackrash)

Synthesis Technology E102 Quad Temporal Shifter
4-stage digital shift register met ingebouwde quantizer, clocking en uitgebreide noise sectie (diverse digitale spectra).
Ideaal voor het verkennen van polyfone patches.
Nieuwprijs 375 - Mijn vraagprijs 250 euro

Endorphin.es Terminal
Ja, wat is het eigenlijk niet? Een soort Maths, maar dan toch weer anders. Perfecte partner voor de Furthrrrr Generator.
Dual AD/AR/Looping envelope/Transient generators (met 1v/oct inputs) - te gebruiken als dual envelope, LFO, oscillator etc.
Ook nog 2x opto gates dus dual (vactrol!) VCA, voltage controlled 'cabin presssure' digital FX en stereo headphone out met voltage-controlled panning.
Nieuwprijs 555 - Mijn vraagprijs 350 euro (beetje rackrash en 'n kleine beschadiging op één hoekje).

Intellijel Metropolis
Zeer uitgebreide 8-stage sequencer gebaseerd op de Ryk M-185, met unieke gate/pulse functies, master clocking en interne quantizer.
Allernieuwste firmware v1.36 erop, voor stabiele timing en uitgebreide recall mogelijkheden.
Nieuwprijs 635 - Mijn vraagprijs 475 euro

4ms RCD Rotating Clock Divider & RCD Breakout
Inmiddels ook zo'n klassieker, zeer uitgebreide Clock Divider met reset en CV rotatie functie. Nette DIY build.
De bijbehorende expander biedt extra veel opties voor uitgebreide klok manipulatie.
Nieuwprijs 185 + 99 - Mijn vraagprijs 150 euro

STG .MIX
Compacte 3 input mixer gebaseerd op de klassieke Moog CP3, dus desgewenst voor de vintage sound met een randje (asymmetrische) vervorming.
Nieuwprijs 135 - Mijn vraagprijs 100 euro

Vermona QMI - 4-voudige MIDI-CV converter (ook handig voor polyfoon gebruik) met veel extra CV en klok outputs.
Kleine beschadiging op de faceplate, vrijwel onzichtbaar in dagelijks gebruik.
Nieuwprijs 330 - Vraagprijs: 150 Euro

modulargrid_748697.jpg
 
Bedankt heren, kom er zsm even bij jullie op terug!
 
De QMI en de Metropolis zijn verkocht.
 
Hmmm... de QMI is toch blijkbaar niet verkocht, want Boybianchi reageert niet meer na het maken van de afspraak ... hoop maar niet dat er wat ergs met 'm is gebeurd!
 
Oehoe! Nog beschikbaar - doe een bod! :)

Synthesis Technology E350 Morphing Terrarium

Dual Wavetable Oscillator, 3 banken van 64 wavetables met smooth morphing tussen de golfvormen.
De bekende wavetable klassieker!
Nieuwprijs 399 - Mijn vraagprijs 250 euro (beetje rackrash)

Synthesis Technology E102 Quad Temporal Shifter
4-stage digital shift register met ingebouwde quantizer, clocking en uitgebreide noise sectie (diverse digitale spectra).
Ideaal voor het verkennen van polyfone patches.
Nieuwprijs 375 - Mijn vraagprijs 250 euro

Endorphin.es Terminal
Ja, wat is het eigenlijk niet? Een soort Maths, maar dan toch weer anders. Perfecte partner voor de Furthrrrr Generator.
Dual AD/AR/Looping envelope/Transient generators (met 1v/oct inputs) - te gebruiken als dual envelope, LFO, oscillator etc.
Ook nog 2x opto gates dus dual (vactrol!) VCA, voltage controlled 'cabin presssure' digital FX en stereo headphone out met voltage-controlled panning.
Nieuwprijs 555 - Mijn vraagprijs 350 euro (beetje rackrash en 'n kleine beschadiging op één hoekje).

4ms RCD Rotating Clock Divider & RCD Breakout
Inmiddels ook zo'n klassieker, zeer uitgebreide Clock Divider met reset en CV rotatie functie. Nette DIY build.
De bijbehorende expander biedt extra veel opties voor uitgebreide klok manipulatie.
Nieuwprijs 185 + 99 - Mijn vraagprijs 150 euro

STG .MIX
Compacte 3 input mixer gebaseerd op de klassieke Moog CP3, dus desgewenst voor de vintage sound met een randje (asymmetrische) vervorming.
Nieuwprijs 135 - Mijn vraagprijs 100 euro

Vermona QMI - 4-voudige MIDI-CV converter (ook handig voor polyfoon gebruik) met veel extra CV en klok outputs.
Kleine beschadiging op de faceplate, vrijwel onzichtbaar in dagelijks gebruik.
Nieuwprijs 330 - Vraagprijs: 150 Euro
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top