• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Full Option Akai S5000 +++

sKeLeTvM

(°-l
Lid sinds
10 oktober 2002
Berichten
5.702
Locatie
FUNKY TOWN
Simpelweg unieke kans als je een investering zoekt.

Akai S5000 full option in mint condition :

- LCD = Perfect
- VOX64 onboard (= dus 128 voice - zeldzaam / 150$ tot 170$ - eBay)
- 256 Meg RAM (dus max)
- PCS56 USB board ( zeldzaam / 175$- eBay)
- Eb20 FX ( zeer zeldzaam effects board / check eBay )
- 16 Output board ( dus 8-out optie)
- 40G interne HD, tjokvolmet Prog's & samples, Vintage synths, ARP, Rhodes, MiniMoog, Matrix12, FX, Filmeffects, enz enz enz
- Originele doos
- Originele Manuals
- Originele CD met Aksys soft

Optie
+ 30 Originele Sample CD's (waaronder enkele collectors zoals X-static en Distorted Reality waar stevig naar gezocht wordt)

Woordje uitleg : Ik gebruik dit toestel nog sporadisch. Zelf ooit nieuw gekocht en steeds zeer voorzichtig gebruikt.
Deze machine is a workhorse, 26 types filters met matrix modulatie en is qua sound of dynamiek simpelweg waanzin.
In mijn studio kan je vergelijken met Kontakt, EXS, e.a. en besluit dan zelf.

Helaas plaats nodig en om hem in de doos op te bergen vind ik beetje zonde - heb het geld niet nodig, afbieden is dus beetje zinloos. :-)
Check even de basis prijzen van S5000 zonder al de bovenstaande extra's...
Het is verder perfect mogelijk om scsi2sd board te installeren zodat je SD kaartjes kan gebruiken voor data opslag, maar kan dus ook via USB.

850€ of 650€ zonder de 30 sample CD's - Demo & ophalen Antwerpen.


https://reverb.com/p/akai-s5000-sampler
Jason P.
[h=4]Great sampler that's compatible with everything[/h] Verified purchase

Sep 15, 2018


When I swapped out my last S5000 for Kontakt, I quickly realised that I had made a mistake and soon wanted to go back. There's really no comparison, as far as how it sounds.
 
Lijst van de Sample CD's :

Big Fat Loops - Larry Washington
Zero G - Data File 1,2 & 3 (collector)
Zero G - Funky Element
E-lab X-static Goldmine 1 & 2 (collector)
L.A. Riot Hip Hop Vol 2
Steve Reid - The definitive Percussion Sampler
Spectrasonics Distorted Reality 1 & 2 (collector - kost online 99$)
Prosonus Drum Loops - Vol 1
Sample Pool I & II
Maximum Impact - The alternative sampler ( Made in USA)
Prosamples 5 - Dance / Industrial
Voice Crystal - Legacy / The definitive Analog Sampler
Technopolis - Back in Time
Zero G - Jungle Warhead
DJ Food - Jazz Breaks Vol 1 & Vol 2
Beats Breaks & Scratches - Vol 1
Polestar Magnetics XL 1 ( 2 CD's - collector)
Blue Note - Blue Break Beats Vol I & II
Zero G - Sampling Showcase
Electrix - Future of Remix
Time + Space
Spectrasonics - World Class Sample Libraries
Sony - Urban Rock & Chilled Electronics
Future Music
...

Totaal van 35 CD's zelf allemaal nieuw gekocht twv... veel geld.
NU gratis bij aankoop S5000 twv 650€ als je nu (niet binnen 3 dagen) beslist.

Ik wil heel de handel (S5000 full option + CD's) ook ruilen. Een zinnig( !) voorstel is welkom. Eventueel met opleg van mij afhankelijk wat je aanbied.
Niet op zoek naar Blofelds, JV's, Monofoon of analoge synths, Modulair, enkel modules 19", geen keyboard synths, geen VST's, geen Korg, geen Clavia,
Wel Peak. Novation SuperNova II, Virus TI Desktop I of II (geen snow) XV5080, M1000, Radias, D550+PG,
 
Jongens toch. Think ! 30(!) Originele Old scool Vintage CD's bomvol met alle vintage samples waarover je in 1 klap kan beschikken. Die bestanden downloaden kosen je handenvol tijd én geld ! De Distorted Reality CD's kosten online nog steeds 99$/stuk ! Of downloaden we enkel nog (ille)gaal ? De volledige originele CD verzameling is snel (laag) geschat +/- 200€ 2dehands waard dan ? Zonder de X-static en DReality dan... ?
Basis S5000 (lege doos zonder opties, USB, FX, Voice en output boards en minimum Ram) gaat al snel 250-300€. Wat een onbetaalbare bakken zeg... Kijk eens naar de prijzen van de losse expansion boards. Tussen de 150 & 200 $ Of is iedereen hier enkel nog met monofone synth en VST's aan de slag ? Wat heb ik een binnepret. Om binnen 5 jaar te huilen : Had ik die S5000 maar gekocht omdat het dan echte digitale VINTAGE samplers zijn. Geworden omdat 1 of andere idioot dan een muziekje maakt waar men zich van af vraagt waar die old scool VINTAGE sounds toch vandaan komen...En verder ORIGINELE doos + Originele Aksys software en manuals. Where you find that ???
Neen, soft sampling is niet te vergelijken. Punt andere lijn. Och ja, kwaliteit is bijzaak. Maar ik heb plaats en tijdgebrek. That's all.
Dus bij deze weer prijsverhoging naar 10.000 € En straks weer uit de verkoop en volgend jaar opnieuw. Nog duurder...
 
Back
Top