• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Acces Virus TI Snow

JorgV

Stamgast
Lid sinds
30 november 2006
Berichten
277
Locatie
Tilburg
Te koop: Access Virus TI Snow

Goedkope maar goede Snow? Lees verder!

Alleen in studio gebruikt? Nee, deze dus niet: deze heeft zo'n 5 jaar lang in mijn live-set gezeten en heeft vele podia gezien. Omdat ik nu (waarschijnlijk voorlopig ;-) stop met live spelen, gaat deze in de verkoop.

Specificaties zijn voor de kenners welbekend, en anders op internet te vinden. Kan het zelfde als de grote Virus TI, alleen met maar 4 parts ipv 16.

Hij is in 100% werkende staat, alle draai- en drukknoppen werken vlekkeloos. Het apparaat zelf ziet er prima uit, maar is niet perfect. Ik ga voorzichtig en netjes om met mijn spullen en ook deze is netjes vervoerd en behandeld. Echter is het onmogelijk om met zoveel verplaatsen een paar kleine krasjes op de behuizing te voorkomen. Het display en alle ledjes werken perfect. Zie foto's. (Er zit wat stof onder het display glas wat er makkelijk onderuit te halen is, ik heb echter niet de goede schroevendraaier om dit los te halen...)

Komt met (voor zover ik weet originele) adapter, hoewel ik hem altijd met een universele heb gebruikt.

Vanwege de geschiedenis en het iets mindere uiterlijk een niet-onderhandelbare maar zeer vriendelijke prijs: €350 (excl evt verzending).

Kan uiteraard ook opgehaald worden (in Gilze, tussen Breda en Tilburg). En vanaf vrijdag reis ik weer iedere dag met de trein Tilburg-Utrecht-Woerden, dus afspreken op die stations behoort ook tot de mogelijkheden.

IMG_20181231_100449.jpg
IMG_20181231_103158.jpg
IMG_20181231_100543.jpg
 

Attachments

  • IMG_20181231_100435.jpg
    IMG_20181231_100435.jpg
    44,8 KB · Bekeken: 119
Dat gaat snel... al 2 serieus geĂ¯nteresseerden, dus voorlopig even gereserveerd!
 
Back
Top