• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Eurorack systeem: Doepfer, AJH, MakeNoise, Mutable Instruments, Beatstep Pro

Obeko

Ingeburgerd
Lid sinds
1 september 2011
Berichten
34
Te koop: mijn eurorack modular system. ik verkoop hem als geheel, dus geen losse verkoop van modules of onderdelen. Daar staat een goeie bulkprijs tegenover: 1600 eu (nieuwwaarde van al dit moois ligt rond de 2700).

Doepfer:
A-100P9 Case PSU3 9U case met voeding
A-190-3 USB/midi
A-118 Vintage Noise/Random
A-110-2 Basic VCO
A-110 Standard VCO
A-138 Vintage mixer b/exp (audio)
A-105 SSM 24dB Low Pass filter (filter uit Korg Polysix en Korg mono/poly)
A-124 Wasp filter (zwart/geel)
A-140 ADSR
A-147 VCLFO
A-146 LFO2
A-131 VCA
A--148 Dual Sample Hold
Makenoise MAths II Utility

AJH Minimod ladder filter (Moog clone)

Mutable Instruments Tides LFO/Env/Osc
Arturia Beatstep Pro Sequencer, black edition compleet met verpakking en patchcables
Doepfer patchcables (14 stuks, verschillende lengtes)
Tiptop stackable patchcables 6

Voor wie minder bekend is met al deze materie: bij elkaar een lekker systeem om de veelzijdige wereld te ontdekken: Moog Ladder en MS-20 filter clones, 3 oscillatoren en noise, meer dan voldoende utilities en modulatiemogelijkheden (Maths II is eindeloos qua mogelijkeheden). De Beatstep Pro is een super handige sequencer met een bak aan CV, Gate en mod outs, dit is de black edition met bijgeleverde gekleurde patchcables die corresponderen met de sequencer kanalen (handig bij de wat ingewikkeldere patches).
Extra's: Meer patchcables dan je nodig gaat hebben inc. 6 tiptop stackables Schroefjes en washers, originele doosjes van de AJH-synth en Makenoise modules, een mult (die ik niet gebruik vanwege stackables), Beatstep Pro cheatsheet.
Alles verkeerd een zeer goed conditie. Heeft altijd thuis in rookvrije ruimte gestaan, meestal met de deksel erop, en met de lege ruimte in de rack afgedekt DIY faceplates (karton).

Paar kleine dingetjes:
- Van de Dual Sample Hold werkt de onderste van de twee niet, is dus een enkele sample hold ipv dual.
- Een potmeter van de wasp filter heeft een beetje kraak als je er aan draait.
- de Beatstep heeft niet het oorspronkelijke adapterblokje, maar een andere die perfect werkt

De duurdere modules hebben 0 rack rash, altijd met washers gebruikt. Een aantal van de doepfers hebben minimale rack rash.

Ik doe het weg omdat ik toch primair toetsenist ben, maar heb hier superveel plezier mee gehad. Te bekijken en beluisteren in Haarlem.
 

Attachments

  • IMG_0310.JPG
    IMG_0310.JPG
    56,9 KB · Bekeken: 154
  • IMG_0311.JPG
    IMG_0311.JPG
    65,3 KB · Bekeken: 122
  • IMG_0312.JPG
    IMG_0312.JPG
    39,9 KB · Bekeken: 121
  • IMG_0302.JPG
    IMG_0302.JPG
    69 KB · Bekeken: 136
  • IMG_0306.JPG
    IMG_0306.JPG
    102,8 KB · Bekeken: 127
  • IMG_0307.JPG
    IMG_0307.JPG
    103,3 KB · Bekeken: 122
  • IMG_0308.JPG
    IMG_0308.JPG
    90,7 KB · Bekeken: 147
  • IMG_0309.JPG
    IMG_0309.JPG
    95,9 KB · Bekeken: 118
Back
Top