• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diverse toetsenapparaten en nog meer meuk. ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

EVO

Hapje?
Lid sinds
12 juli 2005
Berichten
895
Locatie
Gûrrukum
Ik heb hier een aantal synths en meuk staan die overbodig zijn geworden.
Korg T3 ziet er niet supermooi meer uit, in goede gebruikte staat met nieuwe batterij en backlight. Werkt prima. €125.
Korg 01/w fd werkt prima in nette staat met nieuwe batterij en backlight. €200.
Yamaha Cs2-x Nette staat compleet met boekjes. €200.
JVC KB-600 in nette staat voor zijn leeftijd en een vrij zeldzaam apparaat, wat krasjes op de kap. €50.
Alesis Quadrasynth, zwaar onderschat met heerlijk 76 toetsen klavier. Heeft wat aandacht nodig maar werkt perfect. €150.
Alesis Quadraverb te veel mogelijkheden, nette mid-range fx bak €75.
Alesis Nanocompressor, €50
Sony MP5, defect, doet niets gaat wel aan, met originele voeding, voor onderdelen of reparatie. €10.
Yamaha MD4s, defect, 4 track MD deck werkt prima maar geeft overstuurd geluid. Geen idee waar dat door komt. incl. 2x MD data disks. €50.
3x Ultimate APEX standaard, 2 voor gebruik, 1 voor onderdelen lange en korte leggers, microfoon hengel etc, zeer compleet. €150.
Tassen, flightcases etc. kunnen tegen meerprijs meegeleverd worden. Gratis als je alles in één keer koopt voor €1000. :D
Het meeste is on-stage gebruikt maar werkt prima (tenzij anders vermeld), hier-en-daar zijn helaas wat duct tape resten aanwezig. Prima spul maar resten zijn een bitch!
Boekjes e.d. zijn er wel, maar vraag er naar. Ik heb de neiging dat te vergeten.
Info over alles is plenty te vinden op i-net. Vragen kan, maar google eerst even. ;)
Genoemde prijzen zijn vast, bij afname van meerdere apparaten valt altijd onder het genot van een :koffie: te praten.
De spullen zijn in Gorinchem te zien, te testen en af te halen. Verzenden is geen optie. PostNL heeft me genoeg genaaid.
Reageer alleen als je écht interesse hebt, kijken, kijken niet kopen heb ik niets aan... Niets moet weg en staat netjes droog en warm opgeslagen.
Foto's op verzoek.
 
De Sony is weg. :)
 
Het is overigens geen Quadraverb, maar een Midiverb 4.
 
T3 :verkoght:
 
JVC :verkoght:
 
01/w fd, :verkoght:
 
Jammer dat je niet meer je advertentie omhoog kunt zetten.

Resumé:
Ik heb hier een aantal synths en meuk staan die overbodig zijn geworden.
Yamaha Cs2-x Nette staat compleet met boekjes. €200.
JVC KB-600 in nette staat voor zijn leeftijd en een vrij zeldzaam apparaat, wat krasjes op de kap. €50.
Alesis Quadrasynth, zwaar onderschat met heerlijk 76 toetsen klavier. Heeft wat aandacht nodig maar werkt perfect. €125.
Alesis Midiverb4 te veel mogelijkheden, nette mid-range fx bak €75.
Alesis Nanocompressor, €50
Yamaha MD4s, defect, 4 track MD deck werkt prima maar geeft overstuurd geluid. Geen idee waar dat door komt. incl. 2x MD data disks. €50.
3x Ultimate APEX standaard, 2 voor gebruik, 1 voor onderdelen lange en korte leggers, microfoon hengel etc, zeer compleet. €150.
Tassen, flightcases etc. kunnen tegen meerprijs meegeleverd worden. Gratis als je alles in één keer koopt voor €700. :D
Het meeste is on-stage gebruikt maar werkt prima (tenzij anders vermeld), hier-en-daar zijn helaas wat duct tape resten aanwezig. Prima spul maar resten zijn een bitch!
Boekjes e.d. zijn er wel, maar vraag er naar. Ik heb de neiging dat te vergeten.
Info over alles is plenty te vinden op i-net. Vragen kan, maar google eerst even. ;)
Genoemde prijzen zijn vast, bij afname van meerdere apparaten valt altijd onder het genot van een :koffie: te praten.
De spullen zijn in Gorinchem te zien, te testen en af te halen. Verzenden is geen optie. PostNL heeft me genoeg genaaid.
Reageer alleen als je écht interesse hebt, kijken, kijken niet kopen heb ik niets aan... Niets moet weg en staat netjes droog en warm opgeslagen.
Foto's op verzoek.
 
Nee... de JVC is weg. (vergeten weg te halen...stom :stupid)
 
En de Alesis Quadrasynth is ook :verkoght:
 
De advertentie gaat opnieuw geplaatst worden. Deze mag op slot.:slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top