• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diverse eurorack in perfecte staat - alles mag weg

G

Guest

Guest
wat geadverteerd staat dan,

WMD multimode vca - super dubbele vca met veel tricks up its sleeve, originele verpakking, perfecte staat €150

DinSync Drumdokta1 met Clap expander, Boss Dr110 voor eurorack - compleet met de raw waveforn/clap expander dus, samen voor €200

Analogue Systems RS95E ems synthi vco voor eurorack of rs-integrator, nieuwe versie met dual connector, komt uiteraard met beide kabels €175

Befaco Spring Reverb (factory built) compleet met kabels en reverb tank, alles perfect in orde. echte verengalm is en blijft bijzonder €175

qua prijs is dit het wel, mooier ga ik het niet kunnen maken.

alles in perfecte staat, zie verder de foto's...
befaco2.jpg
din1.jpg
dinachter1.jpg
rs95a.jpg
rs95c.jpg
wmd1.jpg
wmd2.jpg
 

Attachments

  • befaco1.jpg
    befaco1.jpg
    50,5 KB · Bekeken: 83
  • befaco3.jpg
    befaco3.jpg
    87,7 KB · Bekeken: 81
  • btank2.jpg
    btank2.jpg
    100 KB · Bekeken: 84
Alleen de WMD Multimode VCA is er nog - wat ik eigenlijk niet begrijp. als je even goed naar de ins en outs op de foto kijkt, zie je dat het een erg leuke module is. €150 inclusief verzenden binnen NL
 
:slotje: maar svp.
blijkbaar geen interesse voor de wmd multimode vca. voor mij lang een vaste keuze en echt 1 van de laatste die er uitging om plaats te maken voor verbos. ik archiveer hem hier ook wel. hij ligt lekker in z'n doosje. bedankt weer!
 
Back
Top