• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland SP404SX - Korg ESX SM - Roland TR727 - 6 SmartMedia kaartjes

Smiley

Stamgast
Lid sinds
29 Maart 2011
Berichten
113
Locatie
in de buurt van Gent
Wegens de overstap naar een MPC (eindelijk) zijn deze op zoek naar een nieuw baasje:
Roland SP404SX: handige sampler die rechtstreeks van de SD kaart leest...uren sampling fun dus - 375 Eur
Korg ESX Smart Media versie: gebruikte staat, aan/uit knop is afgebroken maar op de voeding zit er ook een knop - 350 Eur
Roland Tr727: niet meer de jongste maar 2 jaar terug volledig geserviced - 450 Eur
Een 6 tal Smart Media kaartje gaande van 16 Mb tot 128 Mb: ik zie gekke prijzen voor die dingen dus doe maar 15 Eur / stuk

Alles is bespreekbaar, ruil misschien minder omdat ik geen plaats meer heb in mijn studio :)
 
Update
SP404SX: 350 EUR
Roland TR727: 380 EUR
SmartMedia kaartjes doe ik in een deal met de ESX. Geen zin om voor elk kaartje naar de post te hollen...
 
Back
Top