• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation Mininova (met originele microfoon, doos en handleidingen) €220

redraceriot

Stamgast
Lid sinds
1 juli 2016
Berichten
331
Locatie
Antwerpen
Locatie: Antwerpen
Prijzen zijn richtlijnen

Novation Mininova in goede staat met originele doos, gooseneck microfoon en handleidingen. Mogelijkheid om de Giorgio Moroder patches (die normaalgezien op de MoroderNova komen) er op te installeren.
Ik heb de grotere broer (Ultranova) gekocht, dus deze mag weg. Zelfde synth-engine (18 noot polyphony, 3 osc per voice, wavetables, diepe mod matrix... plus audio in met vocoder, pitch-shifting, hoop effecten) dus patches zijn compatibel.
  • 18 note polyphony
  • 14 conventional waveform: square, sine, sawtooth, pulse, triangle and combinations
  • 36 wavetables
  • 20 digital waveforms
  • 12 band Vocoder
  • 14 filter types: can run 2 simultaneously
  • 6 envelope generators
  • 3 LFOs
  • 20 modulation slots, for shaping sound by linking modules of the synth engine together
  • 5 FX simultaneously
Ik zou er graag nog 220€ voor hebben.
Ruil mogelijk, ik heb momenteel interesse in de Behringer Model D of Elektron Digitone (met opleg uiteraard)

Je mag hem uiteraard hier komen testen!
Voorkeur voor ter plekke ophalen, maar verzending is ook mogelijk (kosten koper)
 
Back
Top