• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nord Modular Rack

KLM

Stamgast
Lid sinds
22 Maart 2015
Berichten
100
Rack versie Nord Modular te koop. De unit staat een beetje wankel en drie drukknopjes werken soms wat tegen. Op de B-knop moet je soms wat harder duwen, en de omhoog en omlaag toetsen van de navigator (waarmee je door verschillende banks van het geheugen gaat) zijn soms iets te enthousiast en slagen dan een stapje over. Kan me voorstellen dat een grondige schoonmaakbeurt al veel kan helpen, maar in feite stoort het niet zo omdat ze je performance niet beïnvloeden, geen problemen met de encoders.
450 euro vaste prijs.
Te bezichtigen in Antwerpen.
 
Blijkbaar had hij gewoon wat lang uit gestaan, vandaag geen enkel probleem meer met de drukknoppen!
Prijs laat ik voorlopig even zo omdat een snelle verkoop me goed van pas zou komen.
Fijn weekend iedereen.
 
Back
Top