• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ik wil mijn Roland JX-8P wel ruilen

Gotcha

Nieuwkomer
Lid sinds
19 april 2018
Berichten
13
Locatie
Arnhem
Hoi,
Ik wil wel van mijn Roland JX-8P af. Deze heb ik 20 jaar geleden overgenomen van een vriend en nooit echt gebruikt, ik ben de 2e eigenaar. De Roland en is nog heel mooi met wat lichte gebruikssporen en functioneert 100%. Ik heb er zelfs nog de originele documentatie bij en 2 cartridges M-16C.
Ik wil hem wel ruilen met bijbetaling (van mijn kant) tegen een roli seaboard rise 49. Een kingkorg zou ook kunnen....

Gr Gotcha
 
Je bericht is al van even geleden, maar heb je wellicht interesse in ruil (en opleg van jou kant) met een Novation Peak? Is een paar maandjes oud, in totaal twee keer aan geweest, met doos, garantie en factuur.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top