• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Really Nice Compressor

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

CraZ

..
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
2.749
Really Nice Compressor.. oftewel FMR Audio RNC 1773. Ik heb er zelf van de zomer eentje gekocht, en ben er heel tevreden over. Volgens velen de beste compressor onder de 1500 gulden.. en dat voor ongeveer de helft van dat bedrag.

In Nederland zijn ze bijna niet te krijgen.. ik ben zelf een tijdje bezig geweest om er een paar uit de USA over te laten komen.. en heb er uiteindelijk eentje gekocht bij de duitse importeur.

Als er interesse is, wil ik de hele boel nog wel een keer opstarten en een bergje van die dingen naar Nederland halen.

Zie ook: www.fmraudio.com
 
Staat op de officiele site

Staat op de officiele site

PAPERWEIGHT
The RNC is also great for holding down papers on your desk. It's 1/3 rackspace size means it fits next to your blotter without wasting space.
1. Set the controls to positions you find aesthetically pleasing.
2. Disconnect the RNC and remove it from your rack.
3. Place the RNC on top of your loose papers.

LOL :)
 
Aangezien het de Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag is...

CraZ, is deze compressor misschien ook 2 kanaals? En hoeveel euro zou ie nu kosten?
 
Origineel geplaatst door C738
Aangezien het de Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag is...

CraZ, is deze compressor misschien ook 2 kanaals? En hoeveel euro zou ie nu kosten?

Yeps, hij is 2 kanaals. Nu bij plebweb.nl voor 330 euro's en ik moet zeggen dat ik er zelf zéér tevreden over ben.
 
Volgens mij wil Craz hem niet meer kwijt (toch?).

Maar ik heb er onlangs eentje gekocht bij Mercenary audio in de USA voor 220$ (op de site staat 175$ maar d'r komt nog shipping en een euro adapter bij) en aan UPS nog eens 43€ aan btw/invoerrechten betaald. Dus zo rond de 230€ totaal betaalt. Moet je wel een creditcard voor hebben wat makkelijker is.

Dus het is goed te doen voor een leuke som een geweldige compressor te scoren.
 
Origineel geplaatst door fuse
Maar ik heb er onlangs eentje gekocht bij Mercenary audio in de USA voor 220$ (op de site staat 175$ maar d'r komt nog shipping en een euro adapter bij) en aan UPS nog eens 43€ aan btw/invoerrechten betaald. Dus zo rond de 230€ totaal betaalt. Moet je wel een creditcard voor hebben wat makkelijker is.

Zat er dan ook een adapter bij?
 
Origineel geplaatst door krz
Zat er dan ook een adapter bij?

Yep, een hele goedkoop uitziende trouwens. Die is echt geen 15$ waard IMHO.
Maar dus wel pluggen en spelen. :)
 
heb er ook zo eentje thuis, best wel zeer OK spul

niet zoals mijn Behringer compressor, je hoort tenminste het verschil in klank als je aan een knopje draait !!!
 
Origineel geplaatst door StiebZ
niet zoals mijn Behringer compressor, je hoort tenminste het verschil in klank als je aan een knopje draait !!!

hahaah :D

zeg, doet deze compressor het een beetje in vergelijking met een compounder?
 
Interesse is er zeker. Hoeveel zou je er dan voor vragen?
Kan je misschien ook ineens de Really Nice Preamp bestellen?

Funklogic heeft een paar mooie 19" rack mounting kits voor de RNC en/of RNP.
 
let op : datum eerste post in deze thread : 2001.10.23
 
Origineel geplaatst door STicKX
zeg, doet deze compressor het een beetje in vergelijking met een compounder?

Een uitgebreide bespreking vind je in de Sound On Sound. van September 2000.
 
Origineel geplaatst door matt second
let op : datum eerste post in deze thread : 2001.10.23
Oops... :o:

Maar ja, de RNC is dan ook tijdloos. 8o)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top