• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK. Schitterende Octave CAT SRM

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

demian

Tijdelijk lid
Lid sinds
20 januari 2003
Berichten
16.567
Wegens andere aankoop mag mijn in zeer puike staat verkerende Octava CAT SRM weg.
Dit is de versie met het SSM2040 filter wat wordt beschouwd als een van de beste analoge filters ooit.

De synth is onlangs van nieuwe houten zijkanten voorzien van Zebrano hout en heeft daardoor een zeer opvallende en unieke uitstraling.

De originele zijkanten zijn ook nog aanwezig en zijn geschuurd en opnieuw gespoten waardoor deze er ook weer als nieuw uit zien.

Ik heb zelf een vrij stevige prijs betaald voor deze CAT (met dank aan de gene die hem goed wist te verkopen aan mij) en daar bovenop nog kosten gemaakt voor de houten zijkanten.

Ik vraag er minder voor dan het me zelf gekost heeft, don't believe de hype dat de vintage prijzen alleen maar stijgen, heb daar nog geen voordeel uit weten te halen, eerder andersom.

2199,- voor de CAT met originele houten zijkanten
2375,- voor de CAT met Zebrano EN de originele houten zijkanten.

Ophalen heeft de voorkeur, versturen is mogelijk op verantwoording voor de koper.

Reeele ruilvoorstellen zijn ook welkom, ik ben op zoek naar het betere analoge spul, waaronder oa een RE201 space echo, tr808, Korg MS20, MS50, Juno 60, JX3P, Kawai 100F, Moog Source, Roland SH5, System 100 model 101, 102, 103, 104 etc etc

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 

Attachments

  • octace-cat-srm-1.jpg
    octace-cat-srm-1.jpg
    114,5 KB · Bekeken: 96
  • octace-cat-srm-2.jpg
    octace-cat-srm-2.jpg
    111,2 KB · Bekeken: 102
  • octace-cat-srm-3.jpg
    octace-cat-srm-3.jpg
    113,3 KB · Bekeken: 113
  • octave-cat-wood..jpg
    octave-cat-wood..jpg
    158 KB · Bekeken: 89
Er is interesse, maar er zijn nog geen knopen doorgehakt.

Daarom, kleine prijsverlaging. 2150,- euro voor de Cat incl beide sets houten zijkanten.
Mij heeft dit bij elkaar 2500,- gekost, dus lager wil ik niet gaan.

Eventueel ruilen heb ik ook oren naar, doe me maar een leuk analoog voorstel.
 
Mag weg voor 1999,-

Ik leg hier stevig op toe dan.

Alleen deze week voor deze prijs incl beide setjes houten panelen.
 
Er is interesse voor de Cat maar de knoop is nog niet doorgehakt door de koper.

Klein schopje dus.
 
Nou, ik hou hem toch maar.

Heb mooie voorstellen gehad, maar de Cat klinkt toch wel erg uniek in mijn oren dat ik hem niet wil laten gaan heb ik besloten.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top