• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha AW-16G CD Harddisk Recorder

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

conso

You can call me Toledo
Lid sinds
20 februari 2003
Berichten
4.460
Locatie
Amsterdam
Yamaha AW-16G - Harddisk recorder in prachtige staat. Met de originele voeding erbij en de NL en ENG manuals op CD-r.

Ik ben een poosje geleden overgestapt naar een 24-sporen model, en deze blijft nu maar staan, dus toch maar in de verkoop.

* * *

* Zeer uitgebreide 16 sporen recorder, (8 mono en 4 stereo sporen), maximaal 8 sporen tegelijk opnemen.

* Erg goede geluidskwaiteit.

* HD en de CD-r brander ingebouwd.

* Phantoom voeding, speciale Hi-Z (bas)gitaar inputs.

* 2 multi-fx processors met veel goede Yamaha effecten.

* Erg fijne dynamics sectie (dus compressors e.d.).

* Aparte stereo mastering track (masteren gaat dus niet ten koste van de 16 sporen.)

* Phrase sampler, met ruimte voor 16 samples, en ook vier launchpads.

* Sound Clip recorder om heel snel een ideetje te kunnen opnemen zonder eerst al je instellingen precies in te regelen. Die clip kun je daarna als je wilt ook makkelijk naar de gewone recorder sporen overzetten.

* Midi om'm bijv. te kunnen syncen met software sequencers.

* Ook als 'gewone' mixer te gebruiken.

* ...Etc. Etc.



* * *

Ik heb er een zeer degelijke, passende flightcase bij laten maken waarin -ie een paar maal mee is geweest naar een andere studio. De flightcase hoeft niet perse weg, maar kan wel.

Vaste prijs zonder flightcase: € 250. Vaste prijs incl. flightcase: € 300.

Geen ruil en geen verzending. Dus ook niet naar Belgie.)
 

Attachments

  • AW-16 G -1:6.jpg
    AW-16 G -1:6.jpg
    58,3 KB · Bekeken: 143
  • AW-16 G -2:6.jpg
    AW-16 G -2:6.jpg
    70,6 KB · Bekeken: 111
  • AW-16 G -3:6.jpg
    AW-16 G -3:6.jpg
    66,5 KB · Bekeken: 118
En nog drie foto's van achterkant en de flightcase:
 

Attachments

  • AW-16 G -4:6.jpg
    AW-16 G -4:6.jpg
    32,1 KB · Bekeken: 106
  • AW-16 G -5:6.jpg
    AW-16 G -5:6.jpg
    69,5 KB · Bekeken: 108
  • AW-16 G -6:6.jpg
    AW-16 G -6:6.jpg
    37,7 KB · Bekeken: 116
Lekker opnemen :mega: !
 
Ja !
 
I s n o g t e k o o p !
 
K l o p t !
 
Voor wie de recorder (al dan niet met flightcase) deze week koopt kan ik er voor het luttele bedrag van € 50 extra onderstaande zaken bij doen:

  • Een Beyer M-300 dynamische zangmicrofoon
  • Beyer microfoonhoes
  • Een goede microfoonkabel
  • Een stevig vloerstatief, met hengel en microfoonklem.

De Beyer M-300 is uitermate geschikt voor kerstliederen in alle voorkomende talen met (hard- en/ of software gebaseerde) synth begeleiding.
 
Yamaha AW-16G

Met de originele voeding erbij en de NL en ENG manuals op CD-r.

Ik heb er een zeer degelijke, passende flightcase bij laten maken waarin -ie een paar maal mee is geweest naar een andere studio. De flightcase hoeft niet perse weg, maar kan wel.

Vaste prijs zonder flightcase: € 250.

Vaste prijs incl. flightcase: € 300.


Geen ruil en geen verzending. Dus ook niet naar Belgie.)
 
Nog beschikbaar :okdan: !
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top