• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Keith McMillen 12-step, Behringer DI, kabeltester, Ion Discover 25-key controller

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Albert

Ouwe rot
Lid sinds
5 november 2003
Berichten
590
Keith McMillen 12-step, Behringer DI, kabeltester, Ion Discover 25-key controller

Keith McMillen 12-step
Unieke midicontroller: Keith McMillen 12-step. Zie het net voor alle informatie (en je kunt er heel veel mee!). Vrijwel niet gebruikt: gaat weg wegens afbouwen hobby.

Komt met USB-kabel en hoes.

Nieuwprijs: 239,- plus verzendkosten. Bij mij 180,- plus verzendkosten.

Of af te halen in Amsterdam

BehringerDI-20
Behringer Stereo-DI. Werkt prima, gaat weg wegens overbodig.

Nieuw: 23,- + verzendkosten. Bij mij 10,- + verzendkosten

Of af te halen in Amsterdam.

Behringer Kabeltester
Behringer CT100 in gebruikte, maar goede staat. Mag weg omdat ik nog een exemplaar heb. Nieuwprijs: 28,- + verzendkosten. Bij mij 15,-.

Of af te halen in Amsterdam

Ion Discover 25-key controller
Ion Discover Mini Keyboard(je):
25 toetsen (veolcitysensitive)
sustain
octave up/down
pitch up/down
program

Klein, maar fijn. geen drivers benodigd, werkt gelijk.

Voor plaatjes en meer info zie Marktplaats: http://www.marktplaats.nl/verkopers/1393792.html
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top