• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation Remote SL 37 mk1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ElektracidZ

Ouwe rot
Lid sinds
25 mei 2004
Berichten
989
prijs: 150 euro.

In prima staat. Enkele maanden geleden gekocht, maar ik gebruik 'm te weinig en ga op zoek naar iets kleiners.

Handige midi controller door de vele knoppen en schuiven, de mogelijkheid om gemakkelijk voor elke vst plugin een aparte mapping te maken en natuurlijk de parameter namen boven de knoppen en schuiven op de controller.

Kan worden verzonden en natuurlijk ook worden opgehaald in Enschede.

Hier een linkje naar een foto:
http://c1.zzounds.com/media/quality,85/37SL-a4929a33fa243300a79624c502dc3e4b.jpg

Foto is van het interweb, maar die van mij is in prima staat zonder bijzonderheden. Op verzoek zal ik nog foto's van de mijne toevoegen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top