• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Fatar Studiologic SL-880 midi master keyboard

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bijlevel

SWB
Lid sinds
29 november 2007
Berichten
1.273
Locatie
Delfgauw
In goede staat verkerend (maar met enkele gebruikssporen) midi master controller keyboard. Uit de handleiding:

"The Studio Logic 880 has a 88 key FATAR semi-weighted piano action. It is a new, improved version of the classic FATAR action. It is an extremely musical feeling piano style action that has a very dynamic yet quick response to it. The velocity sensitive action can be modified with several VELOCITY CURVE response settings that will be discussed later in this manual. The 88 key action of the SL-880 will transmit channel AFTERTOUCH on all ZONES."

Dus echte pianotoetsen en "feel". Twee midi out. Omdat de coating (met de belettering) aan het vergaan was, heb ik die verwijderd. Het geheel komt met een grote hoes om te vervoeren (zie foto), de voeding en desgewenst met een geprinte of digitale handleiding. Email mij eventueel voor meer informatie. Richtprijs 175 euro. (Uitsluitend ophalen, ik woon in Delfgauw.)
 

Attachments

  • P1020071.jpg
    P1020071.jpg
    23,1 KB · Bekeken: 106
  • P1020070.jpg
    P1020070.jpg
    29,4 KB · Bekeken: 87
  • P1020072.jpg
    P1020072.jpg
    40,1 KB · Bekeken: 82
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top