• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Alesis ION (potjes wat minder daarom €275,- )

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Lid sinds
22 Maart 2008
Berichten
10.008
Locatie
-
Was bijna vergeten dat ik deze synth nog had. Leuke bak maar heb em veels te lang niet gebruikt. Hij mag eigenlijk wel weg want heb er toch geen plek meer voor.

Heb em net getest.. werkt prima, behalve sommige potjes werken wat minder.
Ze slaan niet in waarde of springen niet terug maar in kleine passages van de encoder lijkt de waarde niet te veranderen.
Merkte het bij een paar potjes maar is niet echt ernstig.. daarbij kun je om de waarde te wijzigen altijd nog de data dial gebruiken naast het display, die pakt ook de laatst geselecteerde waarde. :)


Om dit kleine leed wat te compenseren mag hij weg voor de ongekende prijs van 275,- :)
Hij ziet er trouwens wel supergoed uit nog :)

Af te halen in Amsterdam of verzenden.. Heb de originele doos er ook nog bij trouwens :okdan:

Hieronder wat plaatjes:

613s.jpg

d3de.jpg

zwho.jpg

vs6a.jpg
 
Sorry voor nog een post.. maar ik zie nergens de edit knop.. :erm:

Het lijkt alsof er vlekken op zitten maar dat is niet zo.. dat was maar een schaduw.. ;)

snfm.jpg
 
Had gehoopt op een snelle, pijnloze deal.. en de getoonde interesse leek ook redelijk serieus.. maar na mijn reactie hoe e.e.a. af te handelen heb ik niets meer gehoord..

Anyhow.. gemiste kans dus.. heb em in de tussentijd nogeens goed geprobeerd maar de ION is eigenlijk veels te leuk om weg te doen.. :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top