• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Xoxbox Xoxio te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Dijk1983

Stamgast
Lid sinds
15 oktober 2012
Berichten
269
Xoxbox met Xoxio modificatie te koop.
Ongeveer anderhalf jaar oud en zowel optisch als technisch in nieuwstaat.
Gebouwd door M Koster en heeft onlangs een servicebeurt gehad door een erkend electrotechnicus die o.a. enkele componenten heeft vervangen door componenten besteld bij Xoxshop.de
Klinkt helemaal top en heeft naast de welbekende 303 sound nog veeel meer mogelijkheden zoals:

- 2e VCO
- X mod tussen de VCO's
- Delay
- Overdrive
- Noise oscilator
- VCA ADSR
- 2e Envelope
- Slide lengte instelbaar
- Accent decay instelbaar
- Diverse in- & outputs, oa CV / Gate, Accent, VCO, VCF

Gaat weg omdat ie door de komst van andere synthesizers (en de geboorte van mijn zoon) te weinig gebruikt word en ik er dus liever iemand anders blij mee maak.

Vraagprijs: €485
 
schopje

schopje

Een klein schopje naar 475. Daarnaast ben ik ook altijd in voor een goed ruilvoorstel (liefst analoog en portable) en luister ik ook naar (realistische) biedingen.

Tevens te koop: 19inch rack op wielen inclusief flinke set rackschroeven, ongeveer 18 units hoog, mag weg voor 50 euro.
 
Ach laten we eens gul doen voor Sinterklaas... een schop naar € 450... Xoxbox met veeeel meer mogelijkheden dan het origineel, maar ondanks dat kan hij ook precies klinken als de originele TB 303.
 
Gereserveerd!

Gereserveerd!

Deze is gereserveerd en zeer waarschijnlijk verkocht..
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top