• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Paraphonic 505

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

cuba7000

Ouwe rot
Lid sinds
28 Maart 2004
Berichten
3.489
Locatie
Rotterdam
Roland Paraphonic 505 z,on mooie string synth oeiiii Solina ga maar in de gang zitten,in nette en goede staat,(paar mini plekjes op de hoekjes dat vyneer eraf is ,maar mag geen naam hebben)zie foto,s heeft ook een audio input om door de phaser/flanger heen te gooien,soort Dimension D,

staan wel wat demo,s op youtube,al hebben ze daar alles vol aangezet,maar hij kan ook heel subtiel klinken

gaat weg omdat ik me meer ga toe leggen op fotografie,en deze bak ook best wel wat ruimte inneemt

ik zie ze op ebay voor veel veel meer gaan dus prijs lijkt me best aardig

op te halen in Rotterdam Blijdorp,kan je rustig komen luisteren
 
Last edited by a moderator:
Roland Paraphonic 505

mods.....mag het nu weer.....of....>>>wordt ik compleet met Roland Paraphonic 505 verwijderd


prijs drop mag weg voor 2 x 505 euro :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top