• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ableton Push + Live 9 Lite

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mjbrands

Stamgast
Lid sinds
7 oktober 2010
Berichten
165
Ik bied mijn Ableton Push controller aan. Ziet er nog uit als nieuw en is nauwelijks gebruikt. Geen krasjes, etc.

Ik ben de eerste eigenaar en de originele verpakking is aanwezig, net als de bon (voor garantie).

De Push tas biedt ruimte aan de Push controller en een (max 15 inch) laptop.

Live 9 Lite krijg je er ook bij, kan je in ieder geval al aan de slag als je nog geen Live 9 hebt.

LIVE+9+STANDARD+BAG-6.JPG


Bij voorkeur testen en afhalen in Eindhoven, maar per post kan ook; dan betaal je natuurlijk wel extra voor de verzending (8,05 euro voor de Push en 6,75 euro voor de tas, beide met track & trace code).

Als hij per post moet, dan betaling vooraf op mijn bankrekening.

Ik wil er 450 euro voor hebben. Hij mag weg, maar het hoeft niet; onzinnige aanbieding gaan het digitale putje in.

Stuur even een PM als je interesse hebt.
 
Schup. Mag weg voor 425.

Voor de duidelijkheid: als nieuwe Push met:
- originele verpakking en bon
- Ableton Push tas (met ruimte voor laptop)
- Doorzichtige Decksaver stofkap
- Ableton Live 9 Intro licentie

Cheers!
 
Tas en decksaver zijn los verkocht.

Mag nu weg voor 390.

Mods, zou '+ Ableton Push tas' aan het einde van de titel verwijderd kunnen worden? Thanks!
 
Z.g.a.n. Ableton Push, inclusief Live 9 Intro, originele verpakking (onbeschadigd), voeding, USB kabel en bon.

375 euro

Kan voor 8,05 euro extra uitstekend verpakt (in extra doos met track 'n trace + verzekering) verzonden worden.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top