• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg se-300 tape echo, nord modular rack, midibox

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mossie23

Stamgast
Lid sinds
10 april 2006
Berichten
364
Ik bied te koop aan:

Nord Modular Rack G1 - 390 euro
Eerste eigenaar, compleet met rack-ears, manual en doos. In zeer goede staat, alle knoppen zo stroef als nieuw. Het schermpje heeft op een aantal plekken wat rare vlekken (zie bijlage). Dit is echter al een jaar of 8 hetzelfde, dus ik verwacht niet dat dat ooit zal uitbreiden. De editor software werkt prima op Windows (ik draai zelf Win7), maar ik weet niet hoe het met OSX zit.

Korg SE-300 stage echo - 525 euro
Tape echo met veergalm die zich makkelijk kan meten met de space echo van Roland en zelfs meer routing mogelijkheden heeft. Net gereviseerd (zit nog garantie op) en nieuwe tapeloop erop, en klinkt als een klok. Het tolex is hier en daar beschadigd (zie bijlage), en 1 knop is niet origineel (zie bijlage). Een van de twee inputs is met een weerstandje aangepast zodat er bij lijnsignalen voldoende bereik is voor de input knop (de SE-300 verwacht instrument/mic signalen, dus veel zachter). Dit filmpje geeft een goede indruk van de unieke mogelijkheden van de SE-300: https://www.youtube.com/watch?v=J3omn-7WccA

Midbox componenten - gratis
Voor de doe-het-zelver. Met midibox kun je bv. je eigen MIDI controller of stepsequencer maken. Ik heb 4 volledig in elkaar gesoldeerde onderdelen: Core r4d, din r5, ain r4 en dout r5. Ze zijn voor mij gemaakt door een professionele elektronicus, maar ik ben er nooit aan toegekomen om er wat mee te doen. Ik heb geen idee of alles werkt en of je hier nog printplaten aan moet toevoegen om een werkend systeem te krijgen. Alles ziet er echter prima uit, en ik vertrouw dat de persoon die dit voor mij gemaakt heeft, geen half systeem voor mij zou maken. Laat me weten welk project je van plan bent te gaan doen, en de beste inzending mag dit wat mij betreft gratis hebben.

Alles (behalve de midibox componenten) kunnen werkend gezien worden in Amsterdam-West. Alles kan verzonden worden (kosten voor de verkoper), maar in het geval van de tape echo is dat niet aan te raden.
 

Attachments

  • midibox.jpg
    midibox.jpg
    77,4 KB · Bekeken: 132
  • modular1.jpg
    modular1.jpg
    40,7 KB · Bekeken: 105
  • modular2.jpg
    modular2.jpg
    31,2 KB · Bekeken: 111
  • se300 tolex.jpg
    se300 tolex.jpg
    57,3 KB · Bekeken: 119
  • se300.jpg
    se300.jpg
    34,7 KB · Bekeken: 111
Midibox wordt opgehaald voor een mooi project in het noorden des lands.

Tape echo en modular is belangstelling voor, maar ze zijn nog beschikbaar.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top